Hoi, De klok ging een uur terug en mijn zoontje was half 6 nieuwe tijd wakker. Nog meer vroege vogels?
Onze zoon was juist een keer later dan normaal wakker. Hij roept ons altijd zodra zijn kidzsleep aangeeft dat het mag (door de week kwart voor 7) Ik had hem nu al een paar dagen steeds een kwartier opgeschoven, zodat hij vandaag op half 8 stond (oude tijd). Maar hij riep pas om kwart over 8! (Oude tijd). We hebben dus soort van uitgeslapen.
Kwart voor 7, nieuwe tijd. Normaal krijgt hij om half 8 zijn eerste voeding, dus toen werd hij ook wakker. Na een kwartiertje brabbelen duurde het hem te lang, en hebben we hem uit zijn bedje gehaald. Hopelijk verschuift het de komende week steeds iets naar achteren, zodat we weer op de standaard tijd uitkomen.
We hebben het verschuiven vd tijd live meegemaakt tijdens de nachtvoeding haha. En vervolgens was hij om 6 uur wakker :x
Om 06u45 nieuwe tijd. Toen kreeg ze een borstvoeding en heb ik haar weer teruggelegd en ze slaapt nog steeds! Zwaar leven
Mijn dochter is snotverkouden helaas en was ieder uur wakker pfffff. Uiteindelijk 6 en7:30 wakker nieuwe tijd.
De jongens 06.30-06.45 nieuwe tijd. Hadden ze er gisteravond wat later ingelegd (20.00-20.30) zodat we zo uit zouden komen. Na vanavond zal het wel rechtgetrokken zijn en worden ze morgen een half uurtje later wakker dan vandaag.
Half 6 Voor oude tijd was dat best netjes, half 7, maar dit wordt een lange dag dus. En ze lagen er toch echt pas vrij laat in beiden.... Moet wel zeggen dat we hier van de week een fikse buikgriep hebben gehad en dat de jongste nog fors aan de diarree is, dus slapen was sowieso al de hele week weer even prut Dat helpt natuurlijk niet echt.
6:10 oudste dochter, maar volgens mij werd ze wakker van de kleinste, op dat moment midden in een voeding/luier/kruik wissel.
Ze lagen er beide om 19.00 in gisteren en waren nieuwe tijd 08.15 wakker. Ze worden normaal ook tussen 8 en 9 wakker op dagen dat we er niet uit hoeven. Geen gekkigheid dus