Beetje Vaag wat vind jij?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by hbbeestje, Jan 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    Hoi allemaal, ik wil even de situatie uitleggen het is namelijk zo :

ik ben 9Januari2010 ongesteld geworden en ben toen ook meteen begonnen met Multivitamine zwanger worden van de Etos.

nu is het namelijk zo dat ik na ongeveer 13 a 16 dagen na mijn ongesteldheid pijnlijke borsten krijg, en dan ook vruchtbaar slijm.

het is nu de 27ste en heb nog steeds geen pijnlijke borsten en of vruchtbaar slijm gehad, ja gewone afscheiding..

heb de laatste 3dagen geheledag koppijn, eerst dacht ik dat ik te weinig dronk maar dat valtecht wel mee, ik eet ook goed.

kan ook zo de heledag slapen.. heerlijk lekker in me bedje.
    en ook om die hoofdpijn weg te slapen.

ik vraag me toch echt af wanneer me ongesteldheid verschijnselen enof de vruchtbaarheid verschijnselen komen...

ik ben nogal ongeduldig maar ook onzeker want wat moet ik nou denken van die Etos pillen? word je cyclus er heel lang van?

me cyclus is ongeveer constant gebleven en schommelde tussen de 27 en 28dagen.

2. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey,

Wat vervelend, ik heb hier geen ervaring mee, maar ik heb hier wel eens iets van gelezen op ZP, maar kan het ff niet vinden....
    HEt ging ook over pillen van zwanger worden ofzoiets, dat dat niet goed was... als ik het vindt geef ik het door

suc6 meis

3. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey,

Je moet ff naar zoeken gaan en dan etos typen en berichten tonen, dan krijg je een heleboel over etos.....en problemen.

Zo te zien helpen die pillen niet, en je cyclus wordt er langer door...
    moet je maar ff lezen tussen de berichten.

grts

4. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    bedankt, het Zwangerworden van etos topic heb ik niet echt meiden kunnen vinden die echt bijwerkingen hebben zoals hoofdpijn en moeheid.

maar bedankt voor je tip

5. Annie25

Annie25 Actief lid

Aug 4, 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Ik heb wel goede ervaring met Etos zwanger worden. Sommige meiden hebben er inderdaad bijwerkingen bij.

Je moet doen waar jij je prettig bij voelt.

6. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ik heb ze ongeveer een jaar geleden een paar maanden gebruikt, heb er niks van gemerkt, ook niet een langere cyclus. Maar vond ze te groot om te slikken vandaar dat ik ben overgestapt

7. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    maar nu vraag ik me af zijn deze symp. van een zwangerschap of van de pillen snappen jullie een beetje :)

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als jij de 9e ongesteld was geworden en een cyclus van 27 / 28 dagen hebt, zou je dus ongeveer 14 dagen na de 9e je ei moeten hebben gehad. Zeg maar rond 23 januari. Dan moet het nog innestelen (5-10 dagen na eisprong), dus ik denk dat je nu nog geen symptomen kunt hebben van een eventuele zwangerschap. Je NOD is dus zaterdag 6 februari (uitgaande van een 28-dagencyclus).

Mijn mening is dat het te vroeg is voor zwangerschapsverschijnselen. Maar wie ben ik? ;) Ik ben ook nog nooit zwanger geweest, dus kan daar niet over oordelen.

Ik heb de calculator van deze site er ook nog even op los gelaten:

Eerste dag van je laatste menstruatie: 9 januari 2010
    Een beetje vruchtbaar:
    20 januari 2010
    Vruchtbaar:
    21 januari 2010
    Erg vruchtbaar:
    22 januari 2010
    Eisprong:
    23 januari 2010
    Innesteldag:
    28 januari 2010
    Vanaf hier kun je testen:
    6 februari 2010
    Vermoedelijke bevallingsdatum:
    16 oktober 2010

Ik moet er bij zeggen dat ik ruim een jaar geleden die Etos Pillen ook eens heb gebruikt (ondanks mijn regelmatige cyclus van 28 dagen). Ik kreeg er cyclussen van boven de 30 dagen, dus ben er na een paar maanden mee gestopt!

9. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    Bedankt !!! Ik wacht het maar af

10. jerlin

jerlin Actief lid

Sep 20, 2007
    378
    0
    0
    hoihoi!

ik heb nergens last van gehad met die pillen en ben drie keer in de eerste ronde zwanger geraakt.
    en deze zwangerschap heb ik zes dagen voor mijn nod positief getest, maar dat raad ik je niet aan om te doen.

succes ermee.

Jerlin

Share This Page