Bang! waarschijnlijk om niks hoor....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamaprinses, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nu 6 weken zwanger en ik had in het begin van allerlei symptonen!
    Ik was moe misselijk CHAGGERIJNIG!!!!! en nu sinds een dag of 3 NIKS!?
    Dus ik maak me alweer zorgen, hoogstwaarschijnlijk om niks maar toch....
    Ik had bij de zwangerschap van mijn dochter ook die misselijkheid maar dan tot de 18 weken!!!
    Ben blij dat ik niet misselijk meer ben! maar wel eng!!!
    Ik voel me ook niet zo zwanger als dat ik bij me eerste had:(
    En kan pas 1 feb naar de vk voor een intake! dus dan pas ook het hartje horen...

Sorry ik moest ff me verhaal kwijt, is er iemand die dit ook heeft?

Liefs

2. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Hoi!

Ik heb exact hetzelfde.. ben ook even lang (kort!) zwanger.

Eerst week na mijn NOD allerlei symptomen (zeurende pijn, misselijk etc) - vorige week bijna geen meer en laatste dagen echt niets meer.. Juist mijn borsten doen pijn als ik er op duw, verder quasi geen symptomen.. maakt me heel onzeker en ben dus echt vreselijk bang dat het niet goed meer zit.

Heb volgende dinsdag (26 jan) de eerste echo en ben er dus ook helemaal niet gerust in :(

Snap dus precies hoe je je voelt meid.. probeer mezelf soms wat moed in te spreken met: alles zal wel ok zijn zolang het tegendeel niet bewezen is, en "geen bloed geeft moed" maar dat lukt lang niet altijd om het zo te bekijken!

Groetjes

3. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    hier ook precies hetzelfde...ben nu 5,5 week zwanger en sinds de 5e week heb ik nergens echt meer last van...terwijl ik daarvoor alle tekenen had van een zwangerschap.
    bij mijn eerste was ik ook heel erg misselijk tot een week of 17 en nu....HELEMAAL NIETS.
    ik houd mezelf ook maar voor, zolang geen bloed niets aan de hand.(hoeft niet altijd zo te zijn.)
    maar je moet wel een beetje positief zijn, anders worden we helemaal gek.
    Ik mag komende vrijdag voor een echo...ben benieuwd

4. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    en meiden het betert niet hoor, ben nu 7.5 week zwanger en heb pas volgende week donderdag mijn eerste echo, ben niet misselijk, alleen beetje verandering aan mijn borsten... al wel 1.5 kilo bijgekomen van niet naar toilet te kunnen gaan hoop ik dan...

die onzekerheid word ik gek van... nog 10 keer slapen en dan zal ik het weten, klopt het hartje of klopt het niet???

5. HO2

HO2 Lid

2 sep 2009
    31
    0
    0
    Noord-Nederland
    Ik voel precies hetzelfde.. Ik heb al met de verloskundige gebeld of de echo niet eerder kon omdat ik zo onzeker ben.
    3 feb lijkt nu nog zooooo ver weg.

6. Alita

Alita Niet meer actief

heb ik dus ook!! het komt volgens mij omdat je al een kindje hebt en dus weet wat je moet en kan voelen allemaal en je nu weer zorgen gaat maken omdat je zo "weinig voelt"..

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    nee want het is men eerste... heeft niets te maken met hoeveel kinderen je al hebt.. want als je er nog geen hebt weet je helemaal niet hoe het moet of zou kunnen voelen

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    meiden maak je niet druk!
    wees blij dat je niet kotsend boven de plee hangt de hele dag door!
    en je borsten hoeven ook geen 24 uur per dag zeer te doen? die bereiden zich voor op de bv en daar hebben ze nog ruim 7,5 a 8 mnd de tijd voor nu! dus geen fulltime pijn nodig ;)
    verder is de buikpijntjes ook niet constant aanwezig hoor... heeft met de groei van baarmoeder te maken dus ook daar hoef je je geen zorgen over te maken als je het een paar dagen niet hebt of helemaal niet voelt...

ieder lichaam reageert weer andres op een zwangerschap...
    vertrouw op je eigen lichaam en probeer te genieten!
    x

9. Alita

Alita Niet meer actief

@Hitchke maar toch hoor, je weet nu wat je "moet" voelen, terwijl iedere zwschap anders is. Bij mijn eerste was ik ook onzeker maar was toch anders....

10. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Ik heb pas 16 februarie een echo!!!!
    wel 1 feb naar de vk en ik EIS dat ik het hartje kan horen! haha
    Ik ben juist zo bang omdat mijn ouders hun 2de kindje zijn verloren na 2 dagen van haar geboorte, en mijn oom en tante ook hun 2de kindje verloren 2 weken na de geboorte
    En dit is ook mijn 2de kindje.....!
    En ik weet wat ik KAN voelen en dat heb ik dus niet.
    Aan de ene kant wel fijn want bij me eerste heb ik idd iedere ochtend kotsend boven de wc gehangen...!
    Borsten doen geen zeer, geen banden pijn, niet misselijk alleen en beetje moe maarja mijn dochter is nu 15 maanden en erg druk!!! hihi
    Het zal idd ook wel allemaal tussen onze oren zitten maar ja....!
    Ik moet morgen even langs de VK ff wat ophalen, en ik zat er aan te denken om even te vragen of ik het hartje mag hoen omdat ik zo bang ben.
    Maar aan de andere kant: starks heeft mijn kleinte nog geen hartactiviteit.....! En dan zou ik helemaal gestrest raken!!!!
    mmmm lastig haha

Liefs

11. Alita

Alita Niet meer actief

Ik denk niet dat je een hartje kan horen nu al....

12. superverrast

21 jan 2010
    13
    0
    0
    leerkracht
    NULL
    Nou ik vind het ook allemaal maar wat spannend hoor... Aangezien ik sowieso door moet naar de gyn, mag ik iets eerder komen bij de vk, maar toch heb ik nu al zoiets: dat is nog zooooo ver weg....
    Ik voel heel regelmatig zeurderige pijn in mijn onderbuik. Of ik echt misselijk ben...volgens mij is het psychisch:) Maar als ik dan even niks voel, raak ik daar weer onzeker over...

13. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Ik ook, had megapijn aan boobies, en sinds mijn positieve test dinsdag bijna niets???
    Heb 12 feb pas mijn echo..

xxx

14. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    He,

Ik heb ook hetzelfde, al maak ik me er echt niet ongerust over... tot een dag of 3 geleden was ik regelmatig misselijk en dit gaat nu beter.
    Ik denk maar; m'n lichaam went stilaan aan die hormonen en daarom ben ik nu minder misselijk!
    Voel me net kiplekker (enkel moe vanaf 20uur :))... Geen zorgen maken meiden; het gaat vast allemaal goed!
    Heb wel nog steeds krampjes af en toe en zéér pijnlijke (.)(.)

15. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi meiden,

Hier nog een onzeker iemand, mijn klachten worden ook steeds minder. Geen pijnlijke boobs meer en de misselijkheid word ook steeds minder. Aangezien ik een mk heb gehad maak ik me nu dus ernstige zorgen. A.s woensdag heb ik een echo dus dan weten we meer, maar ik bereid me maar voor op slecht nieuws. Is toch gek, dat de symptomen van de een op andere dag weg zijn of veel minder.

Sterkte meiden, ik hoop voor ons allemaal het beste. We moeten proberen positief te blijven, al klinkt dit makkelijker dat het ook daadwerkelijk doen.

16. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Bij mij is het helaas gister geeindigd in een MK had mijn gevoel het toch goed....
    Succes iedereen

Liefs

17. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè wat jammer zeg, sterkte ermee!
    Liefs Gwen