Ik wil binnenkort foto's gaan maken van Amy voor een kerstkaart... Nu vraag ik mij af wat voor kleren ik eigenlijk aan moet doen? Hebben jullie tips? (wel zo'n kerstmuts ) Hebben jullie er geen fotos van?
heb hem van 2004 en 2006 in mijn album gezet dit jaar een van de kids samen......ga ook even wat leuks bedenken
wij hebben vorig jaar bij blokker een kerstpakje gekocht, en ik heb ze bij blokker een paar dagen geleden weer zien liggen! misschien is dat iets? ik heb de foto van de kerstkaart van vorig jaar er ook bij gezet
Ik wil het ook doen. Heb wel al ideeen maar alles is welkom. Ik hoop wat leuke tips te horen. Ik zit wel te twijfelen over het kerstoutfit. Finn is al wat ouder en ben bang dat ik het koop en hij het uiteindelijk niet past. Hij draagt nu al maatje 86 en dat is ietsjes te groot.
hallo, ik heb op marktplaats engelen vleugeltjes weten te bemachtigen dus ons dochtertje staat als engeltje op onze kerstkaarten.
Wij willen het ook doen zo'n kerstkaart met onze dochtertje. Hou deze topic even in de gaten. Moet ook kijken wanneer wij foto's gaan maken en hoe en wat aan.....
Ik zal nog even op internet gaan zoeken! De meeste doen het volgens mij ook bij de hema, kruidvat... Weet alleen nog niet wat ik haar aan moet doen.
Zie album staan ook leuke tussen van kaye! Volgend weekend ga ik weer naar de fotograaf toe om leuke te laten maken!
Jah die van jou is ook super leuk! Ga je dit jaar ook iets doen dan? Ik heb vorige jaar geen kaartje gedaan wilde ik wel graag doen maar kwam er niet van. Nu dit jaar wil ik het echt wel doen maar waar laat je die dingen afdrukken dan?
ook wij willen graag eigen kerstkaarten van ons zoontje gaan maken maar waar zou je babykerstpakjes kunnen krijgen groetjes daphne
Blokker heeft ze liggen voor 2.99 let wel op dat ze de goede prijs rekenen want dat deden ze bij mij niet. Helaas zijn ze vanaf 1 jaar maar volgens mij kan een handige mama hier wel wat mee.
moet ik dan toch maar de blokker i de gaten gaan houden want hier hadden ze ze van de week niet groetjes daphne
ja wij hebben die vorig jaar ook blokker gehaald civan was toen 6 maanden en nu past hij er nog in gelukkig, kan ik dat pakje dit jaar nog een x gebruiken stef: ik print ze zelf uit.
missmariska Hoe heb jij die kaart gemaakt en waarin? Ik ben druk op zoek naar leuke achtergronden of omrandingen.
BLOKKER! 2.99 kerstmannen en vrouwen. van 1-3 jaar paste Jelina perfect! http://royenvera.bruiloftsite.nl/site_f ... k_id=22825 op volgende klikken, staan er nog meer! Groetjes Vera[/img]