Hmpf.. Sinds een week ( toevallig begonnen nadat ze ziek geweest is) wordt ons lieve meisje middenin de nacht wakker en gaat dan liggen brabbelen, bellen blazen ( spuugbellen ) zingen, heel druk bewegen. Eigenlijk doet ze van alles behalve slapen. Dit begint zo rond 1.00 en gaat als we pech hebben tot 5.00 door. Eerder voedde ik haar voor ik ging slapen. Dan gaf ik een droomvoeding en kon ik dr slapend weg leggen en sliep ze van 22.00-5.00. Dan was het weer voeden en weer slapen tot een uur of 8. Voeden lijkt er nu juist voor te zorgen dat ze heel erg wakker wordt en dus weer gaat feesten. Ze slaapt bij ons op de kamer. Herkenbaar voor iemand? Hoe gaan we hier het beste mee om?
Hier ook een feestende baby (weekje jonger) wij hebben wel bewust gekozen om hem naar zijn eigen kamer te leggen zodat en ik niet wakker word als hij loopt te kreunen en hij niet wakker word van onze slaapgeluiden. Misschien dat je dat nog kunt proberen. Verder ben ik gestopt met de avondfles (22.30) zodat ik dan nog wat uurtjes kan maken in de avond, daarbij lijkt hij hem niet nodig te hebben. Ik loop er enkele keren heen om hem zijn speentje te geven en hem opnieuw in te stoppen en vaak heb ik het geluk dat hij na een half uurtje weer voor een uur in slaap valt. Ik denk wel dat het een periode is, er komen natuurlijk ook tandjes aan en hier gaat hij nu over naar vaste voeding dat zal allemaal ook wel meespelen denk ik. Overigens is het hier ook begonnen na hoge koorts.
Dat is wel maf dat het bij jullie ook begonnen is na koorts! Eigen kamer willen we nog niet omdat ze op dr buik slaapt en zichzelf nogal eens in de problemen brengt helaas. Ligt ze ineens dwars met een arm en been door de spijltjes. Slaap denk ik helemaal niet meer als ze ergens anders ligt... Ik ben idd van plan om niet meer te gaan voeden als ze slaapt maar alleen als ze erom vraagt ( ik geef BV op verzoek) Ze valt juist wel heel makkelijk in slaap. Rond 19.00 is ze moe en dan leggen we dr wakker jn bed. Valt binnen 5 min in slaap. Soms moeten we even terug om dr speen te geven maar dit gebeurd nog maar weinig.