Hallo allemaal, Mijn zoontje slaapt laatste tijd overdag heel moeilijk, hij valt dan ook bijna niet in slaap terwijl hij duidelijk moe is. Snachts slaapt hij juist goed dus daar zijn we dan wel heel blij mee. Er werd me al verteld bij de huisarts gister dat het de krampjes zijn die aanwezig zijn. Inverband met spruw waren we langsgegaan en het bleek ook zo te zijn en heeft nu daar iets voor gekregen. Hij heeft ook zijn rustige momenten op de dag maar meeren deels is hij met geen een houding tevreden en zet het op een huilen wat veranderd krijsen totdat hij er even schor van word. Was benieuwd naar jullie ervaringen en of dit inderdaad de krampjes of spruw de boosdoener kunnen zijn. Mvg deni
Uit deze informatie kan ik weinig halen, behalve dat je zoontje ontevreden is en huilt. Hierdoor is het vrijwel onmogelijk te zeggen wat het is. Hoe oud is je zoontje? Welke voeding krijgt hij, fles of bv? Wanneer huilt hij, direct na de voeding of enige tijd na de voeding?
Mijn zoontje is nu 4 weken oud. Soms is het na het huilen maar vaak ook gewoon rustig erna. Ik ga ervan uit dat hij last heeft van de krampjes en eventueel zijn spruw. Maar hoopte dat het herkenbaar was voor sommige mensen. Hij krijgt trouwens flesvoeding van nutricel.
Mijn zoontje doet deed dat ook afentoe hoor.. weet niet hoe de situatie verder is, maar mijn mannetje heeft wen behoorlijk temperament en kan binnen 10 seconden hysterisch huilen. Troosten ging dan soms gewoon heel moeilijk, ik liep dan heen en weer en knuffelde met m, maar soms was hij ook echt schor.. Ik gebruik nu een draagdoek.. misschien dat proberen?
Dat ik hem laat huilen heb ik niet gezegd en dat hem zolang laten huilen doe ik al zeker niet. Hij kan soms gewoon al gelijk beginnen met hevig huilen dat het niet veel nodig heeft dat hij schor gaat klinken.
Zijn van medela overgestapt sinds kort naar Dr brown en zijn voeding duurt ongeveer een dikke kwartier
Waar staat t dat ze hem laat huilen tot hij schor wordt? Dat kan ik echt nergens uit opmaken hoor. Er staat dat hij huilt en overgaat op krijsen dat hij schor wordt. Je geeft met deze reactie t vermoeden alsof TS hem express laat huilen...wat heeft ze aan zo'n reactie?
Oké. Zelf heb ik goede ervaringen met die fles. De voeding mag niet korter worden. Hoeveel voeding krijgt hij en hoe maak je de fles?
Leg je hem niet te laat in bed? Dus als hij al te vermoeid is om in slaap te komen.. En mss ligt hij liever op zijn buik..
Hij kreeg 90 maar nu 120 en dan wat hij opdrinkt dat drinktie op. Kokend water voorraadjes maken, dat koelt dan af maar bij bereiden flesje paar sec de magnetron in en dan pas de voeding erin. Roeren ipv schudden.