Heey, Ik heb even een vraagje, Als ik mijn dochtertje smorgens uit haar bed pak (Of na haar middag dutje) heeft ze altijd ijskoude handjes en voetjes. Dat heeft ze altijd al gehad. Ik heb geprobeerd met een extra majo en handschoentjes aan, Of het dan minder was maar handschoentjes wou zo echt niet aan. Heeft misschien iemand een tip? Ik vind het echt zo zielig iedere keer als ik der uit bed pak. Groetjes
ik lees met je mee. mijn zoontje heeft precies hetzelfde..ik trouwens ook maar volgens mij valt er niks aan te doen. ik heb het sinds forever! en ik heb van alles geprobeerd niks hielp.
Misschien een gek idee maar weet je van de jaren 80 nog die kniedingen die je zo hoog moest optrekken misschien is dat wat voor haar handjes toch vingertjes bewegen en toch de rug van de hand in een soort handschoen haha, Groetjes Patricia
Zolang je kindje er zelf geen last van heeft maakt het niks uit. Het is opzich heel logisch, als je je eigen handen boven de deken houdt zijn ze ook koud! Zolang je kindje verder lekker warm is.. de romp en vooral het nekje.. dan is er niks aan de hand!
Haha kan me voorstellen dat ze geen handschoenen aan wilt in bed! Check het nekje van je dochter om te weten of ze het warm genoeg heeft in bed, handjes en voeten zijn geen goede graadmeters. En verder is ze met 1,5 echt wel oud genoeg om te roepen als ze het koud heeft tijdens haar slaapjes.
Heey, Dank jullie wel allemaal Het zijn echt alleen haar handjes en voetjes, voor de rest voelt ze warm aan. En met handschoentjes bedoel ik niet die super dikke voor in de winter. Maar van die dunne lapjes stof, Gewoon met het idee dat er iets om heen zit. Groetjes