Hoe vaak naar buiten met je dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mienemuisje, 21 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    #1 Mienemuisje, 21 nov 2014
    Laatst bewerkt: 21 nov 2014
    Hoi,

de titel zegt het eigenlijk al :)

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik ga minimaal 1 x per dag naar buiten. Ze loopt nog niet los, maar als het zover is zal dat zeker vaker zijn aangezien we aan een park wonen.

3. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Minimaal 1x per dag. Als ik geen boodschapje hoef te doen dan is het of even wandelen of op visite. Als het maar even het huis uit is. Ben wel benieuwd waarom je dit vraagt;)

4. Ansji

Ansji Niet meer actief

Minimaal 1 keer per dag proberen wij toch wel naar buiten te gaan. Voor boodschapjes, even naar de speeltuin of naar de diertjes. Tenzij ze (zoals van de week) koorts heeft, dan blijft ze wel eens een dagje binnen.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Minimaal 1 en vaak nog 2 keer per dag. Net nog met de meiden naar de stad geweest heerlijk in het zonnetje. Dan zit ze wel in de wagen dus in de middag laat ik haar vaak nog lekker buiten lopen of op haar loopfietsje. Ze was in slaap gevallen in de wagen en staat nu dik ingepakt hoor in het zonnetje in de tuin met de wagen en is in dromenland!

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Elke dag, minimaal 1 keer, al is het maar een blokje om. Maar meestal toch wel twee keer als je dingen als boodschappen doen ook meerekent.

7. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ik ga 1x per dag naar buiten met mijn dochter, maar het lijkt niet genoeg te zijn. Alsof ze haar energie niet kwijt kan. Of ik moet natuurlijk wat langer buiten blijven :p
    Ze loopt heel goed los (ze kan zelfs rennen!), maar buiten wilt ze het niet... Alleen in een speeltuin o.i.d.
    En verder slaapt ze nog 2x per dag en alleen in haar bed. Absoluut niet in de kinderwagen. Soms heb ik het gevoel dat ik haar te kort doe...

8. tuc

tuc Niet meer actief

met de oudste ging ik 2x per dag, in de ochtend een keer en in de middag. De jongste nu komt wel 4 x per dag buiten met het halen en brengen van zus.

9. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    In ieder geval 3 keer 30minuten met de hond uitlaten.

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    De oudste 2 keer per dag de middelste ook

De jongste gaat minimaal 4 of soms 6 keer per dag

Halen en brengen van school voetbal logopedie Speelafspraakjes boodschappen doen ;) dus regelmatig naar buiten ;)

Vanochtend bijv naar school gewandeld,

Daarna door naar het dorp toen terug naar school grote zus op gehaald voor logopedie daarna weer naar buiten om grote broer van school te halen en vanmiddag moeten we nog even een jas wegbrengen
    Dus weer even het dorp in

Dus vandaag al veel buiten geweest ;)

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dat gevoel heeft denk ik elke moeder wel :)
    Ik probeer minimaal 1 keer per dag maar voel me soms wel schuldig omdat ik vind dat we te weinig dingetjes voor hem doen. Kinderboerderij, binnenspeeltuin,.... De gewone speeltuin heeft hier nu zijn winterstop.

12. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Minimaal 1x per dag. Meestal 2x.

13. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    In de ochtend en middag. 2x per dag dus sowieso. Maar het is niet altijd wat doen hoor, zoals vanochtend zijn we gewoon een blokje om geweest te wandelen. Jongste in de wandelwagen, oudste ernaast lopend. Even een halfuurtje frisse neus halen en weer naar binnen. Vanmiddag gaan we nog wat langer.

14. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Iedere dag.
    Lekker wandelen naar het dorp (3 km enkele reis) en natuurlijk de honden uitlaten.

Oh en 2x in de week zoon wegbrengen en ophalen naar peuterspeelzaal op de fiets of lopend.

15. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ik ga hier zeker wel 1x per dag naar buiten. Naar de speeltuin hier achter of even een klein boodschapje doen. Naar de kinderboerderij of gewoon een wandeling.

16. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Min 1-2x per dag

tenzij ik of zij ziek is :)

17. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoe elke dag. Meestal twee keer
    thuis zitten hele dag vind ik geen doen

18. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Elke dag :) soms meerdere malen per dag. Al vind ik het wel lastiger nu het wat kouder wordt, die arme handjes van dl worden zooooo koud! (weigert handschoenen te dragen) Bovendien zijn veel dingen nat, bv in de speeltuin = glijbaan glijdt dan niet goed

19. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    1 keer per dag. DL loopt nog niet dus als ik s ochtends ga slaapt ze niet meer... Dus wij gaan er altijd s middags op uit. Wandelen of fietsen :) toevallig vanmorgen voor het eerst even met de loopauto op de stoep geweest. Met lekker weer zijn we hele dagen buiten :) maar dat duurt weer een paar maanden.

20. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Een keer per dag meestal na de lunch. Hij zit twee dagen op het kdv en één dag bij mijn ouders. Mijn ouders zijn vervente wandelaars, dus die gaan echt altijd voor een lange wandeling, soms ook als het licht regent ;). Zelf ga ik alleen niet naar buiten als het regent.
    Gewoon wandelen, of boodschapjes doen. Kinderboerderij, park of bos doen we dan in het weekend, maar alleen bij goed weer. Volgens mij zijn de kinderboerderijen nu weer dicht vanwege de vogelgriep...
    Ik denk dat het voor je kindje niet veel uitmaakt waar je heen gaat, gewoon lekker buiten zijn, is gewoon gezond denk ik altijd. :D

Deel Deze Pagina