Hallo, Ik lees allemaal verschillende dingen over drinken aan de borst De een zegt laten drinken tot hij zelf los laat Ander zegt 20 min en dan de ander aanbieden Wat is wijsheid om te doen? Ik deed altijd 20 min en dam andere overdag heeft hij aan een genoeg savonds wil hij de ander nog wel En wat mag er tussem de voedingen overdag zitten?max vier uur of ook wanneer hij zelf komt? Hij is 1 maand en weegt 5000 gr
Hoi, In principe laat je de 1e borst helemaal leeg drinken, zodat hij ook goed van de vette melk kan profiteren. De borst is leeg wanneer je kindje loslaat of wanneer hij niet meer echt aan het drinken is (meer sabbelen dan zuigen en slikken). Af en toe nog een keer slikken is niet meer effectief drinken en dan mag je loskoppelen en naar behoefte de andere borst nog aanbieden. Ik kan op basis van 1 enkel gewicht niet beoordelen hoe het gaat. Dan heb ik op zijn minst 2 gewichten nodig om de groei te kunnen beoordelen. Maar ik denk dat je na een maand wel gewoon op verzoek kunt voeden en dan hoef je niet wakker te maken. Succes.
Anderhalve week terug woog hij 4125 en nu dus vijf kilo Als hij met bv 10 min de ene leeg heeft loslaten niet meer pakt kan ik dan ook al de tweede aanbieden?