Reflux en KDV

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door schrijvertje, 3 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schrijvertje

6 jul 2008
    18
    0
    0
    Hai,

Ons dochtertje heeft reflux en gaat binnenkort naar het KDV. Haar bedje en box staan thuis schuin anders wordt het één grote spuugpartij. Nu moet dit voor haar ook op het KDV. Op het KDV hebben ze stapelbedjes en staat de box hoog. Je kan er dus geen boeken onderleggen. Heeft iemand ervaringen met refluxkindje en het KDV? IK hoor het graag.

Groetjes

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Lotte heeft hier maar een klein beetje last van maar ik denk dat ze hier op het kdv zelf heel veel ervaring mee hebben. Zo zullen ze haar misschien vaker in een wippertje zetten en ik denk dat ze het bedje wel aan kunnen passen. Lotte heeft in het begin, en nogsteeds wel eens, veel in de kinderwagen van het kdv geslapen en daar kunnen ze dan wel een verhoging in doen.

Maar bespreek het gewoon eens met de leidsters voordat ze er naar toe gaat. Dan kunnen jullie er allemaal over na denken!

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Op het kdv hebben ze vast wel meer kindjes met Reflux en ze zullen er wel weten hoe ze de beste aanpassingen kunnen doen ;)
    Gewoon even overleggen, wij hebben thuis een kussen onder het matrasje en onder het boxkleed liggen.

Deel Deze Pagina