Ervaringen magnetiseur baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door diaan1982, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Hoi
    Heeft iemand toevallig ervaring met een magnetiseur bij het onrustige slapen van een baby?
    Mika slaapt altijd al onrustig en heeft eigelijk nooit een nacht doorgeslapen,altijd onrust.
    Hij is wel ingebakerd geweest en dat ging redelijk sliep dan van 22tot 6.
    Maarja ging met 3maanden al rollen.
    Hij is nagekeken door mijn huisarts maar kan niks vinden.
    Nu heb ik zelf wel goede ervaringen met een magnetiseur met schouder nekpijn em burnout.
    Maar vroeg me af of iemand het ook al gedaan heeft bij een baby

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    geen ervaring mee, maar ben benieuwd naar je ervaring of die van anderen. Hier ook een beroerde slaper.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hier hele goede ervaringen, al was ons zoontje wel iets ouder.

Vanaf zijn geboorte had hij geen nacht doorgeslapen tot hij anderhalf was. Daarna was hij steeds uiterlijk om 5 uur 's morgens wakker en zaten we met hem beneden.

Uiteindelijk als laatste redmiddel (homeopatischt tabletten geprobeerd, CB op bezoek gehad etc) naar een magnetiseur geweest. Na 3 behandelingen sliep hij door tot half 6, na 6 behandelingen tot 6 uur! En dat is nu nog zo. Hij bleek stress in zijn lijfje te hebben van de zwangerschap (ik had een zware zwangerschap waarbij ook nog mijn schoonmoeder overleed).

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Ok een positieve ervaring dus, leuk
    Ik ken een hele goede ze staat ook goed bekend als de babyfluisteraar ,ze heeft mij zelf ook behandeld en ik vertrouw haar ook echt.

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    En bij ons vergoedde het ziekenfonds ook alle behandelingen.

Deel Deze Pagina