Goedenavond allemaal, Ik zit met het volgende: Mijn zoontje Mike geeft aardig wat mondjes melk terug na zijn voeding. Hij krijgt nu Nestle 1. WIj hebben geprobeerd Nutriton (johannesbroodpitmeel) toe te voegen. Maar hier kreeg hij diarree en krampen van, dus dit is geen optie. Wij zijn vandaag met hem bij het CB geweest en deze gaven als advies andere voeding namelijk Nutricia Omneo. Maar Omneo comfort is toch enkel tegen buikkrampjes? en niet tegen Reflux? Nutricia A.R. is tegen reflux maar daar zit johannesbroodpitmeel is verwerkt en gaat dat dan niet op zijn darmen werken. Wij willen niet teveel switchen met voeding. Bovendien lezen wij ook weleens wat over Friso comfort? Die is goedkoper maar schijnt tegen zowel Reflux als krampjes te werken? Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen! Bedankt alvast! Mike is trouwens 7 weken, 3880 gram, en groeit wel goed (3 weken te vroeg geboren) Hij krijgt nu 6 x 120 cc per dag! groetjes, Denise
Hoi hoi, Ik denk dat het goed is om deze vraag neer te leggen bij de voedingsdeskundige op deze site. Groetjes Adrienne