Hoi allemaal, Ik geef met veel plezier BV aan mijn zoontje. Inmiddels is hij 6 maanden maar heb ik nog steeds geen menstruatie. Ik had al moeite met zwanger raken met de 1e keer en heb pas na het slikken van clomid zwanger kunnen raken. Ik geef op dit moment 6x per dag bv en slik de minipil. Klopt het dat als ik stop met de minipil en bv verminder dat ik dan weer normaal zal menstrueren. Zodat ik weer zwanger kan raken? Mijn man en ik houden veel van kinderen en hebben echt een hoge kinderwens ik ben ook al wat ouder dus hoop dat iemand mij advies kan geven. Veel liefs, visitor
Volgens mij heeft het er zeker mee te maken. BV hormonen houden je menstruatie tegen ofzo, en ook de minipil zal je cyclus niet echt aanwakkeren. Waarom probeer je het niet eens? Stop gewoon eerst met de minipil, dan kun je kijken of het op gang komt, en intussen bouw je de BV af (als je dat natuurlijk wilt). Dan zou het toch wel op gang moeten komen uiteindelijk! Succes!
Ha visitor, gedurende de bv bij mijn oudste had ik geen menstruatie. Toen ik stopte met bv, was ik binnen 2 weken daarna zwanger . Ik slikte op dat moment niets, omdat ik geen 'externe' hormoonzooi in bv wilde hebben (en we hoopten bovendien op een 2e wondertje en ja dat hebben we zeker gekregen! ). Dus misschien een idee om zowel de bv af te bouwen als ook de pil niet meer te slikken. Ik heb ook weleens gehoord dat vrouwen in het eerste jaar na de bevalling vaak erg vruchtbaar zijn, maar of dat waar is of gewoon een fabel, geen idee. Succes!
bedankt bloem ik ben ook gestopt met de pil ik ga bv langzaam opbouwen binnen 6 maanden zal ik gaan naar het 2x bv geven ipv 6x. Als ik dan nog geen menstruatie heb dan zal ik kijken of ik stop met bv wil wel doorgaan tot 2 jaar en dan in zijn 2e jaar ook 2x aanbieden.
hier ook na 8 maanden bv gestopt, met 9 maanden was ik zwanger... er is geen peil op te trekken. mijn oma was na een maand weer zwanger, oeps. er zit maar 10 maanden tussen mijn moeder en mijn oom. maar bij mij dus nog niets geen cyclus. als je afbouwt zal het waarschijnlijk sneller op gang komen.