'Tuffende' baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaenMini, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Mijn dochtertje krijgt volgens mij tandjes, en is de hele dag aan het tuffen, zelfs zo hard dat het in dr oogjes terecht komt :p ze speelt met dr tongetje en dr lipjes en dan spettert ze alles onder. Dat gaat echt de hele dag door. Ook drinkt ze slecht en voel je echt bobbeltjes in dr tandvlees. Mensen die dit herkennen? is het een spelletje of lijkt het erop dat het met de tandjes te maken heeft?

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Oja en alles moet in dr mondje

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier ook met 4,5 maand maar tot nu toe hier nog niks te zien! Ik denk dat het dan meer bij de leeftijd hoort? Wij kwamen niet meer bij toen ze dat voor het eerst deed.

4. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje begon hier ook een paar weken geleden mee :) Echt heel grappig. Als ik het doe, doet hij me ook na en daarna lachen. Idd ook alles in zijn mond en heel veel kwijlen. Bij hem kwamen toen de 2 ondertandjes door.

5. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Nienke doet het ook met periodes. Bij haar zijn het dan vaak de tandjes die doorkomen.
    Bij haar komen nu de kiezen door..

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Onze Mick heeft dat rond de 4/5 maanden ook gedaan. Ook fijn, opeens tuf in je gezicht.. ;):D

Maar het waren geen tandjes. Hij kreeg namelijk zijn eerste tand pas met 10 maanden..

7. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Onze stijn doet het nog steeds en is nu 7 maanden. Denk wel dat er weer tandjes aankomen maar volgens mij vind hij het geluid,gevoel en gespetter ook erg leuk...hij doet het nu sinds drie dagen ook tijdens zijn hapjes terwijl hij die wel hongerig naarbinnen wil werken hihi

8. Storm

Storm Niet meer actief

Het kan zijn dat er tandjes doorkomen, maar de speekselklieren beginnen ook goed hun werk te doen. Het is altijd een beetje gissen. Maar dikke witte bulten duidt echt wel op tandjes.
    Mijn zoontje is ook gigantisch aan het blazen. Loopt er helemaal rood bij aan. Geweldig gezicht om te zien, alleen dat gekwijl zou wel wat minder mogen;)

9. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Haha, heerlijk he zo'n sputterende baby.
    Niels deed (en doet) dat ook erg graag. Het duurde hier nog wel even voordat er daadwerkelijk tandjes kwamen.

10. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    mijn dochtertje doet hetzelfde al een maand nu ze tuft ook alles onder we hebben haar nu de bijnaam lama gegeven haha, het hoort er gewoon bij en het slechte drinken ook :)

Deel Deze Pagina