Ze slaapt al 3 uur, overdag!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SportySteenbok, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Dat heeft ze, volgens mij, letterlijk nog nooit eerder gedaan. Ze heeft eindelijk het slapen ontdekt! :D

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    hahahah Heerlijk he.. Hier ook opeens met een maand of 7 ging hij steeds vaker nog wel onregelmatig wat langer slapen overdag.. daarvoor nooit langer als 30 min..

En nu 3 maanden later slaapt hij 's morgens 1.5 tot 2 uur en 's middags 2 tot 3 uur..

Heeeerllijkkkkk kan ik je zeggen.. ik heb eindelijk weer een beetje tijd om dingen te doen..

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Heerlijk he!
    Hier ging ze ook steeds langere slaapjes doen met 6 maanden, maar met 8 maanden zaten we op 2 goede dutjes, van 10-12.30 uur en van 15-17 uur. Nu doet ze nog altijd een slaapje onder de middag, maar het middagdutje slaat ze soms over.

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.820
    5.956
    113
    Vrouw
    Of.....zelf een tukje doen,dat kunnen we soms ook wel eens
    goed gebruiken hihihi;)

5. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier ook al.
    Minn meisje sliep vanmorgen kwart voor 9 weer en nu net word ze wakker :)

Heerlijk toch ?
    Kan je snel alles schoonmaken :)

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Heeeerlijk he..

Mijn zoontje heeft dat ook opeens ontdekt rond de 8 maanden.

Voordien sliep hij overdag in totaal ms maar een half uur tot een uur, en was ik daar de hele dag mee in de weer. Snachts sliep hij ook niet...

Nu slaapt hij 2 lange dutten op een dag, smorgens anderhalf uur en smiddags anderhalf a 2 uur..

En snachts hoef ik eigenlijk alleen maar speentje te geven.

Smorgens is hij wel vroeg, tussen 500/630 begint onze dag.

7. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Nou wat een genot, heerlijk gewoon! Voor mij natuurlijk, maar ze werd ook zo vrolijk en uitgeslapen wakker! :)

8. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Dat is hier ook weleens gebeurt! Helaas niet veel vaker, haha

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hier ook lekker lang onder zeil... Meestal 1 heel lange tuk en dan twee keer een uur. Maar de laatste dagen is het iedere tuk minstens 1,5 a 2 uur. Nu ligt ze ook alweer twee uur te slapen...

Ik had eigenlijk ook even bij moeten tanken... Maar als ik nu ga liggen dan zal ze zo wel weer wakker worden ;)

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.170
    3.053
    113
    Nederland
    Hier helemaal een slaapkop. Slaapt op vrije dagen van 20.00 tot 10.00!, om vervolgens van 11 tot 12.30 te slapen en van 14.45 tot 16 uur. :D

Maar wel lekker he? Als ze zo lang slaapt! Die van mij slaapt volgena mij teveel, ga.me snel vervelen als ze in bed ligt:p

11. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Hier idem :) echt ik dat dat onze zoon een uitzondering was... Het schijnt er dus helemaal bij te horen die eerste periode met weinig slaap...
    Wel zalig nu die tukken overdag!

12. bettypalma

5 aug 2012
    75
    0
    0
    eigenaresse van restaurant op la palma
    la palma
    Wat fijn om te horen dat het normaal is dat een beeb van 4 maanden niet zoveel slaapt overdag, ik maak me echt zorgen. Maar zo te horen wordt dat beter:)

13. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Lekker! Hier ook vrijwel niets slapen overdag, als eens bij mij in de draagdoek:) ik geloof ook wel dat het vanzelf 'goed'komt.

Geniet van je rust:D

Deel Deze Pagina