Mijn dochter loopt nu sinds eind maart en sinds april echt goed los. Sinds april heeft ze ook schoentjes aan. Dit zijn schoentjes van Shoesme (extreme flex). Nu zijn deze schoentjes echt al aan het slijten en wil ik graag een paar nieuwe voor haar kopen. Koop ik dan weer 'Extreme flex' of ga ik dan naar 'Walk Proof'? Het lopen gaat echt super, ze begint zelfs al te rennen. Ze kruipt nu nooit meer (tenzij ze onder de tafel wil o.i.d. )
Mijn dochtertje van 18 mnd oud draagt verschillende schoensoorten. Echt zachte zool heb je niet meer in haar maat. Tenminste ze draagt maat 26/27. Maar ze heeft ook shoesme walkproof gehad. Toen was ze 11 mnd en die gingen maar tot mt 24. Ze loopt nu al bijna 10 mnd los en de schoenenzaak zei dat het nu niet zo veel merr uitmaakt wat ze draagt. Ze was natuurlijk 8,5 mnd oud toen ze al goed los liep. Dat scheelt ook. Zodra ze een half jaar lopen maakt het niet veel meer uit.
Volgens mij kunnen ze na een half jaar los lopen over op een stevigere zool. Ik zou nog voor extreme flex gaan en rond de winter een stevigere zool
Ja dat kan natuurlijk ook red, na de zomer stevige schoenen kopen.. Ik moet zeggen dat ik ook maar weinig stevige schoenen kan vinden in haar maat. Ik ga deze week even naar de kinderschoenenzaak waar ik voor de eerste schoentjes geweest ben en vraag daar ook nog even advies. Dank voor het mee denken