Welk traphekje?

Discussion in 'Verzorging' started by 078mama, Oct 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Mijn dochter heeft het kruipen ontdekt en nu vraag ik me af welk traphekje er goed is! Hebben jullie tips?

2. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    wij hebben 2 soorten hekjes in huis, waarvan 1 van vroeger. daar hoef je alleen de hendel van omhoog te doen en hij is open. maar we hebben er ook 2 met een knopje. die hebben we onderaan en bovenaan de trap. daarvan moet je eerst een knopje indrukken, en terwijl je het knopje ingedrukt houd , kun je de hendel omhoog doen en vervolgens het hekje optillen om uit het haakje te halen.
    als kinderen wat ouder zijn, kunnen eerst genoemd hekje wel open doen. sophie krijgt het oudere traphekje wel open, die andere niet.
    ik heb er 1 van mp weg en de andere bij praxis.

3. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb eerst een traphekje gehad van een bouwmarkt (gamma), maar dat werkte niet. Je moest het hele hekje eruit halen om de trap op te kunnen. Na lang zoeken op internet heb ik de perfecte gevonden: safety door. Dit is een traphekje die je open doet als een soort deur. Hij is met 1 hand te openen. Hij is bij prenatal te koop. Hij is niet goedkoop maar wel goed!

4. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    hier is de link naar de site van prenatal:

Prenatal |

Share This Page