Wil geen fles meer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tosti123, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 tosti123, 6 apr 2017
    Laatst bewerkt: 6 apr 2017
    Vreemd! Mijn dochter is 10,5 maand. Ik ben sinds 2 weken bezig met het afbouwen van de borstvoeding. Ik voed nu alleen nog s'ochtens en verder 3 x per dag de fles. In het begin wilde ze niks weten van de poedermelk. Maar op een gegeven moment ging er toch wat naar binnen. Ze dronk niet veel ongeveer tussen de 40 en 70 ml. Maar nu ineens sinds eergisteravond wil ze de fles helemaal niet meer! Gewoon weg duwen. De borst s'ochtens wil ze wel.
    Ik snap er niks van. En vind het erg vervelend :( Ik geef haar s'ochtens wel een pyama papje van 200 ml wat ze ook helemaal op eet. Dus die vocht krijgt ze wel binnen.
    Bij de gastouder wilde ze sowieso al geen fles meer.
    Maar daarvoor dronk ze zo 130 ml gekolfde melk op bij haar.
    Meer mama's hier last van gehad?

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Een rietjesbeker proberen? Onze oudste weigerde elke fles vanaf 7 maanden en dronk vanaf toe alleen nog maar uiteen rietjesbeker. Haar melk kreeg ze binnen dmv pap uit een bordje, die wou ze niet uit een fles/rietjesbeker

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja hier, ben toen overgegaan op een gewone beker, daar dronk ze vanaf 8 maanden al uit. En tot 14 maanden heeft ze borstvoeding gehad.

4. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Ja, oudste was een maand of 8 en wilde steeds minder flessen (borst al helemaal niet meer) overdag. We propten er dan maar 2 slaapflessen in (ze dronk wel als ze sliep dus dan maar eruit plukken in het donker en flessen erin proppen).

Deel Deze Pagina