's Avonds en 's nachts niet meer slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daan04, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Wij zitten op het moment in een situatie die niet prettig is ;).
    Onze zoon slaapt sinds een aantal dagen niet meer goed 's avonds en 's nachts in zijn wiegje. Hij slaapt alleen goed als hij bij mij op de borst ligt. Maaaarrr, dan slaapt mama dus niet al te best :).
    Overdag is het geen enkel probleem en slaapt hij goed in zijn wieg.
    Wij denken dat hij ook last heeft van krampjes..
    Overdag heeft hij geen zichtbare pijn..
    Heeft iemand de gouden tip om hem in zijn wiegje in slaap te krijgen?

2. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Leg je hem op z'n buik in het wiegje?

Dane sliep de eerste 2 weken wel op zn rug en zij maar later wilde hij ook alleen maar slapen als hij bij mij op mn borst lag.
    Heb hem toen een keer op zn buik in zn wiegje gelegd en meneer heeft heerlijk geslapen.
    Nu ligt ie sinds die tijd altijd op zn buik. ( Hij kon na 1 week al zn hoofdje draaien)

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Omdat Levi prematuur is, gebruiken wij een rugrol van de fysio... Hij wordt hierdoor eigenlijk gedwongen op zijn zij te slapen :). Als we hem op ons bed op zijn buik leggen, wordt hij ook helaas niet rustig.

Het is vanavond trouwens wel extreem erg. Hij huilt echt ontroostbaar :(.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    misschien dat inbakeren helpt. Wij hadden hetzelfde probleem alleen dan overdag en hebben onze dochter vijf weken ingebakerd gehad overdag..

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wij hebben Chloé ook ingebakerd tot ongeveer 3 mnd en dat hielp echt, misschien eens proberen?

6. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    onze dochter wilde ook niet meer in haar eigen bedje slapen, is nu 5 weken oud.ze huilde dan ook echt heel erg hysterisch.
    ik ben toen bij de huisarts geweest omdat ik het idee had dat er iets was, ze blijkt nu reflux te hebben, en dat openbaart zich het meest savonds en snachts.
    kijk eens naar je kindje, geeft hij melk terug, of ruikt hij zuur?
    ons meisje slaapt nu weer een weekje in haar eigen wieg sinds ze medicijnen heeft gekregen, en huilt ook savonds niet meer zoveel
    misschien het uitzoeken waard?
    sterkte, uit ervaring weet ik hoe moeilijk het is

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    inbakeren zou ik niet doen tenzij hij zich steeds wakker maakt door veel bewegende handjes.

misschien moet je wieg voorverwarmen?ligt hij met warmekruikjes? mijn zoontje sliep beter in warme kamer in warm bed. een graad warmer maakte het verschil. voor darm krampjes hebben we toen fopspeen gebruikt.

Deel Deze Pagina