kan dit het doorslapen belemmeren?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Momfulness, Nov 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Julien slaapt nu al een paar nachten door. Nu heeft mijn man hem vannacht (omdat mijn man toch wakker was) Julien een fles gegeven om 2.30 uur vannacht. Ik lag te slapen dus ik kon niet ingrijpen helaas. Mijn man dacht dan slaapt hij morgenvroeg wat langer. Wat natuurlijk niet het geval was. Maar kan het zo zijn dat hij vanaf nu weer wakker gaat worden voor de nachtfles?:(

2. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,009
    0
    0
    Van 1 keertje denk ik niet hoor, pas als dat frequent gebeurt heb je kans dat hij hier aan went. Wellicht wordt hij sowiezo binnenkort wel weer wakker voor fles, hij is nog erg jong.

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat lief van je man! ;)

4. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    1,520
    0
    0
    Ik was ook altijd bang dat mijn zoontje er aan zou wennen en die heeft tot 10 maanden nog regelmatig een nachtfles gehad. Had hij ook echt nodig gezien zijn groei.
    Maar van de ene op de andere dag was het over en hoefde hij hem niet meer.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Van één keertje? Nee hoor... maar nu wel even goeie afspraken maken samen! Lief hoor van je man! ;)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,186
    35,866
    113
    Ik vind het juist heel goed van je man. Je kleine is nog maar 6 weken hoor, die laat je toch niet gewoon liggen als hij honger heeft? Ze gaan vanzelf wel doorslapen, de een eerder dan de ander, maar op deze leeftijd hoeft het echt nog niet!

7. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Nee, natuurlijk niet! Er zullen nog genoeg nachten komen dat je 's nachts weer een flesje kan maken.... Hier heeft Merel tot 1,5 jaar wel eens 's nachts een flesje gehad. Nooit aan gewend hoor. Ze wilde zelf ook het liefste doorslapen ;), maar ja, dan een sprong, dan tandjes, dan verlatingsangst, dan ziekig enz.

Het is bijna een uitzondering hoor dat je kleine al doorslaapt!

8. Momfulness

meiden, bedankt voor de antwoorden.

Even voor de duidelijkheid, julien lag te slapen toen mijn man hem wakker maakte voor de fles. hihi
    Als hij huilt krijgt hij hem sowieso maar hij slaapt de laatste dagen al 8 uur per nacht.

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat vind ik wel het maximaal aantal uren dat je tussen twee voedingen kunt laten voor een baby van 6 weken oud!

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,186
    35,866
    113
    @luna: oh, ik had idd niet door dat hij lag te slapen. In dat geval had ik hem denk ik gewoon laten liggen haha. Maar idd net als wat zogelukkig zegt, max 8 uur.

11. Momfulness

8 uur is voor mij ook het maximum! We zetten de wekker ook 8 uur later zodat hij niet doorslaapt. Hij is wel al erg zwaar voor zijn leeftijd dus volgens het cb was het prima.

Share This Page