Niet ongesteld voor zwangerschap en niet na zwangerschap

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Melovekane, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Hai allemaal!

Ik ben altijd normaal ongesteld geweest. Zo om de 28 dagen werd ik ongi. Toen ik mijn man leerde kennen aan de pil gegaan. Na een jaar of 6 de pil gebruikt te hebben gestopt om voor de eerste te gaan. Na een paar maanden werd mn ongi weer normaal en toen er voor gegaan. na twee rondes was het raak. Na de bevalling na 3 maanden weer ongi en ook weer regelmatig. Dus weer aan de pil gegaan. Na een jaar weer gestopt met de pil en wachten tot mijn ongi weer normaal werd. Maar nee.... dit is toen niet gebeurt. Uiteindelijk naar de HA en doorverwijzing naar gyn. Geen eisprong. aan de clomid en uiteindelijk hormonen prikken.
    Hiermee zwanger geworden.
    Nu vier maanden na de bevalling nog niet ongesteld...

Wat zouden jullie doen? naar de HA? of nog ff wachten?
    We hebben geen kinderwens meer.... Ik twijfel. Ik zou eigenklijk wel willen weten waarom er geen ongi is en wat de gevolgen hiervan zijn. Maaar aan de andere kant, ik mis het niet het ongesteld zijn haha

2. Eruanna

Eruanna Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.082
    1.073
    113
    Vier maanden is nog niet zo lang, ik zou ff afwachten. Ik weet niet of je borstvoeding geeft, maar dan kan het in ieder geval makkelijk een jaar duren... Ook wel lekker hoor :) als je weet dat het "normaal" is en je er geen zorgen over maakt.

3. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ik geef geen borstvoeding.
    Ik denk idd dat ik nog even wacht. Misschien met een half jaar dat ik eens langs ga bij de HA. Maar ja kan nu ook niet onveilig vrijen,...

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Jij had geen PCOS toch?

Je zou altijd eens kunnen vragen om een onderzoek.

5. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Nee geen PCOS.
    Ze hebben nooit iets ondekt. al mn waardes waren goed en geen cystes of andere dingen.
    Mijn broertje zegt dat het mijn gewicht is (ondergewicht). Maar in het ziekenhuis is dat niet echt benoemd

Deel Deze Pagina