DL is 3,5 week oud, heeft veel de hik, lijkt heel veel krampjes te hebben, (borst)voeding komt vaak weer omhoog, heeft een zuur geurtje in dr mond, drinkt overigens wel goed ondanks de spruw die we al twee weken hebben. Savonds (meestal vanaf een uur of vijf tot een uur of tien) is het non stop aan de borst. Tenminste, dat doe ik omdat ze dan tevreden lijkt.. Ze huilt ontroostbaar als ze van de borst af is, mijn man krijgt haar uiteindelijk wel in slaap maar dat gehuil terwijl ze bij hem ligt en hij haar probeert te troosten kan ik niet meer aan.... Het hoort er vast allemaal bij, maar wat is dit? Als ze zes uur aan de borst moet dan moet dat maar, maar dat huilen vind ik zo verschrikkelijk.... Verborgen reflux lijkt herkenbaar, we volgen sinds kort dan ook alle regels. Het ontroostbare huilen is voornamelijk savonds. Overdag zelden... Dus ik heb niet het idee dat ze daarom zo huilt savonds.
Als je verborgen reflux vermoed zou ik naar de huisarts gaan voor omeprazol en dat proberen voor een week. Als t werkt, mooi! Bij ons hadden we alleen maar ontroostelijk huilen en wij dachten dat het krampjes waren. Bij 4mnd pas de ha geweest... het was steeds erger geworden. Medijcijnen en het was direct een stuk beter! Hier huilde ze ook voornamelijk snachts en savonds. Reflux komt vooral dan omdat ze dan veel liggen en last krijgen.