reflux,hypoallergene melk,wanneer groentepap?

Discussie in 'Voeding' gestart door taschke, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Elena is nu 3 maanden.Van de kinderarts mag ik vanaf 4 maanden beginnen met groentepap omdat ze verborgen reflux heeft.

Omdat Elena nu al 4 flessen van 210ml en de laatste fles nog ens 100 ml drinkt wil ik mss 2 weken vroeger starten met groentepap.Ze heeft grote honger en begint weer meer te vragen na haar fles :(
    Soms zit ze op 4 flessen maar meestal vraagt ze er nog 5.

Elena heeft nu hypoallergene melk gekregen omdat ze zo zwaar ademde en wat piepte maar volgens de kinderarts was het niets erg.
    Is het dan geen probleem om op 4 maand met groente en daarna fruitpap te beginnen of heeft dat niks te maken met allergieen?

Ik heb ook een tijdje bambix rijstvlokke in de melk gedaan op aanraden van het CB maar heb de indruk dat ze daar veel krampjes van kreeg dus ben ik daar even mee gestopt.

Dus mijn vragen:
    Maakt het niks uit om groentepap te geven als een baby hypoallergene melk krijgt?
    Wat kan ik doen tegen die grote honger zolang ze nog geen groentepap mag(en het is echt honger,geen pijn)
    En kunnen baby's van groentepap ook veel kramjes krijgen?

Moet volgende week terug naar het Cb maar wou het toch eens horen van ervaren moeders ;)

Deel Deze Pagina