Welke beker kan ik het beste gebruiken om mijn dochter uit te laten drinken? Ik heb wel een standaard anti lek beker, maar mijn dochter heeft nog een gehemeltespleet dus kan zelf geen vacuüm zuigen. Het anti lek idee werkt bij haar dus niet. Het anti lek ventiel eruit halen maakt het niet makkelijker. Het water stroomt dan meteen door. Iemand tips? Gebruik nu dus een gewone beker, maar ik kap er eigenlijk zelf meer in dan dat ze zelf drinkt heb ik het idee.
Er is een oefenbeker van avent. Wanneer je kindje de lippen goed tegen de beker zet kan het drinken. (zie het kleine plaatje hieronder, misschien niet helemaal duidelijk...) er zit een ventiel in wat pas open gaat als je kindje er met de lippen tegen drukt (de mondstand zoals bij een gewone beker) maar je hoeft dus niet vacuum te zuigen. Misschien is dat wat?
Misschien een Kiddyboo proberen? Werkt hetzelfde als een gewone beker, alleen als ze hem omstoten ligt niet meteen alles op de vloer. Mijn dochter kon er al vrij snel uit drinken, en mijn zoontje drinkt er ook al uit.