zijn deze schoentjes nu geschikt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eefke84, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

#1 Eefke84, 10 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2010
    heb net bij de prenatal een schoentje gekocht met zon hele dunne zool ( eigenlijk geen zool) de onderkant is gewoon wit met twee van die ronde antislipstukken erop. het zijn dus geen echte schoenen nog maar ze loopt nu net ene paar stapjes en om op haar zootjes te lopen buiten lijkt me ook niet echt alles. is dit dan wat? anders doe ik ze gewoon voor de sier aan. maar echte schoenen ''mag ze nu toch nog niet?
    ze heeft nog nooit buiten gelopen maar dit zal 1 deze weken wel een keer gebeuren paar stapjes...

nou ja vraag is dus of ze geschikt zijn voor buiten en of ze niet slecht zijn...

hier een foto. ze zijn het niet maar wel zoiets

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Zulke schoentjes lijken me niet echt geschikt voor buiten, omdat er geen zool onder zit. Het merk Shoesme heeft schoentjes met een hele flexibele zool, die geschikt zijn voor kindjes die net beginnen met lopen. Verkrijgbaar in de betere schoenenzaak.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn dochter heeft ook zulke schoentjes voor de 'leuk'.
    Maar trek haar meestal aapies aan als we ergens heen gaan waar ze buiten wat stapjes kan zetten. Hebben ze dezelfde soort modelletjes van. Erg schattig! ;)

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Kan mi echt prima hoor, gewoon een beetje bescherming voor de voetjes met een zachte zool! Het is mi alleen maar voor iets meer bescherming dan alleen sokjes. Zulke soort schoentjes maar wel iets anders dus ;) hebben ze hier ook vaak aan gehad voor de leuk (als we weg gingen enzo) en later met het leren staan, stapjes leren zetten, leren lopen ook.

Thuis overigens eigenlijk altijd blote voetjes, maar ergens anders (waar die ontwikkelingen gewoon doorgingen uiteraard) wel gewoon op dit soort schoentjes.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn dochter heeft in het begin ook wat rondgelopen op ´showschoentjes´ hoor. Thuis liep ze altijd op blote voetjes of op antislipsokjes, maar wanneer ze een paar stapjes buiten wilde zetten ging ze gewoon op simpele schoentjes.. vind het zonde om daar geld voor uit te geven.

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    voor in de tuin zal ik ze zelf wel gebruiken, maar voor op straat niet. Ik heb toen oxxy's gekocht(verkrijgbaar bij villa happ). Zijn goedkoper als shoeme

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

bedankt dames... heb even gekeken bij shoesme maar die vind ik erg duur voor ''even"". heb ze nu net even proef aangedaan maar keihard brullen en niet willen lopen ermee. haha. nou ja we zien wel. anders deze maar voor de sier. binnen loopt ze meestall op blote voetjes of dr zootjes. wat ik voor buiten doe kijk ik dan nog wel even. misschien toch maar dr zootjes dan. maar die wilde ik eigenlijk bewaren als eerste slofjes. en als ze dan echt helemaal verrot en vies zijn.... nou ja kijk wel.

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Je kan voor kindjes die net lopen ook voor Elefanten bij de van Haren kijken. Die zijn ook speciaal gemaakt voor kindjes die net lopen en zijn ook wel wat duurder dan die slofjes maar weer niet zo duur als bij Shoesme bijvoorbeeld. En je hebt Elefanten met een wat stevigere zool voor als ze al een tijd lopen en hele flexibele voor als ze net beginnen. Mijn eerste dochter liep er heerlijk op (tweede loopt nog niet, pas 6,5 maand ;) )

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    geen idee maar vind de 'schoentjes' wel schattig:D

10. sinada

sinada Niet meer actief

Het bruine laagje wat erop zit is heel erg dun en is snel stuk. Ik heb de roze ervan en na een keer een paar stapjes buiten was de neus al kaal

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oja wou nog wat reageren;)
    mijn nichtje heeft ze ook gehad, ook van prenatal en ze hebben hem echt voor binnen gebruikt, omdat ze een kat hebben die toen erg uithaarde.. voor binnen kunnen ze heel lang mee en ze vond het fijn om ze aan te hebben.. Buiten heeft ze ze één keer gebruikt en begon meteen wat te slijten..

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik heb voor Roan ook Oxxy's. Hij komt met geen mogelijkheid in de Shoesme schoenen. De schoentjes die jij laat zien, lijken me niet echt stevig om te leren lopen..

13. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Oxxy heeft naast leren slofjes ook van die "tussen schoentjes" met hele flexibele zooltjes. Die hebben meer grip en bieden net wat meer bescherming voor buiten.
    Wij hebben ze voor ons zoontje. Hij stapt er goed op en ik vind ze erg prettig en flexibel.

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb ook zoiets ongeveer, ze loopt er ook buiten mee (in de tuin en op de oprit). Neusjes zijn wel al flink kaal (dat was uiteraard al na 3 meter kruipen) maar ja, dat vind ik niet zo'n ramp. Toen het nog kouder was had ze aapie winterlaarsjes, nu gewoon babypaws, met beide buiten gelopen. Ik ga pas schoentjes kopen als ze echt goed alleen loopt.

Deel Deze Pagina