Kan Infacol verborgen reflux klachten geven?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DoubleD, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Ik was dus benieuwd of Infacol de maagzuur aanvallen ( wegslikken,kokken en huilbuien) kan triggeren. Wij zijn van een lief zoet ventje naar een ventje gegaan die totaal niet meer lekker in zijn velletje zit. Heeft het na elke voeding ontzettend zuur ( ik gebruikte dus voor elke voeding infacol), maar dit is volgens mij begonnen sinds ik ben gestart met infacol. Nu heb ik de nutriton en infacol achterwege gelaten de laatste fles en hij ligt tot nu toen heerlijk te slapen in zijn eigen bedje. Normaal kon ik hem er na 15 min uitvissen totaal overstuur.
    Iemand ervaring hiermee?

2. Marmir

Marmir Actief lid

5 sep 2013
    136
    0
    0
    NULL
    Hoeksche Waard
    Mijn zoontje had last van de Nutriton. Niet zozeer zuur, maar wel pijnlijke oprispingen, doordat die dikke voeding weer naar boven kwam. Dat kan het dus ook nog zijn. Je bent met allebei gestopt nu toch? Dan weet je nu niet waar het aan ligt, maar aan de andere kant, als het nu goed gaat kun je het allebei misschien achterwege laten?

3. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Ja klopt misschien niet helemaal handig, maar ik was het zo zat om hem zo verdrietig te zien. Maar aangezien de infacol een sinaasappelsmaak heeft, dacht ik dat het best wel eens voor die aanvallen kon zorgen. Niet te vroeg juichen, maar hij heeft voor het eerst sinds lange tijd van voeding tot voeding geslapen!

4. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ja! Hier na het gebruik van Infacol ook meer last van zuur. Duurde even voordat bij mij het kwartje viel, aangezien er in de bijsluiter staat dat Infacol geen bijwerkingen geeft, maar helaas, echt waar...

5. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.156
    1.038
    113
    Infacol heeft bijwerkingen zoals misselijkheid. Moest er ook gelijk mee stoppen..

6. lucky2012

lucky2012 Lid

5 mei 2012
    28
    0
    0
    Herkenbaar verhaal. Wij zijn destijds infacol gaan gebruiken voor krampjes. Wel had zoontje toen ook al verborgen reflux, wat we wisten. Met 12 weken naar een ostheopaat geweest ivm darmpjes vooral obstipatie. Hierdoor kwam veel voeding weer omhoog. Ons ventje zat de hele dag te herkauwen...(verborgen reflux) Ostheopaat vroeg om een weekje te stoppen met infacol om te kijken hoe dat ging. Inderdaad... geen infacol meer gebruikt. T ging juist super zonder! Obstipatie en krampjes zo goed als over. Kan natuurlijk ook geweest zijn dat zn darmpjes meer ontwikkeld waren en het niet meer nodig was, maar alle darmklachten waren verdwenen.

7. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ja, hier was het gillen na infacol. Echt een ramp.

Ik heb helemaal niets met homeopathie, maar hier werkte Cinababy van VSM goed tegen krampjes.

8. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Wauw, ben dus toch niet helemaal gek!

9. Marmir

Marmir Actief lid

5 sep 2013
    136
    0
    0
    NULL
    Hoeksche Waard
    Wat is er toch eigenlijk een hoop troep die we allemaal goed van vertrouwen in onze baby's stoppen...

Deel Deze Pagina