huilen in de auto

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bulldog, 10 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hoi hoi,

mijn zoontje van 4 maanden huilt altijd in de auto al vanaf de geboorte...
    ook spuugt hij regelmatig als we autorijden.
    kunnen baby`s wagenziek zijn?

al vast bedankt.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat kan, ons nichtje heeft het ook gehad. Heb je al zo'n strip onder de auto geprobeerd?

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wat voor strip bedoel je ?

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Een anti statische strip die je onder aan de auto bevestigd.

5. troeliewoelie85

troeliewoelie85 Niet meer actief

Mijn dochtertje heeft het ook! Toen ze echt nog heel klein was huilde ze als je voor een stoplicht stil stond of als je in de file terrecht kwam.. erg fijn als je helemaal vast staat op de snelweg... ;)

Ook geven wij haar geen flesje voor vertrek, maar pas op de plaats van bestemming omdat ze anders alles onderspuugd. Zelfs na het eerste auto ritje van het zkh naar huis toen ze 1 dag oud was heeft ze alles ondergespuugd toen we arriveerde...

Tegenwoordig gaat het op de heenweg goed en brabbelt ze vrolijk, maar als we langer dan een uur onderweg zijn gaat ze ook heel hard huilen. Het enige wat soms nog weleens helpt is liedjes zingen dan valt ze na een tijdje in slaap, maar we hebben ook weleens met een gillende baby in de auto gezeten. Als mijn man rijdt ga ik ernaast zitten en hou haar handje vast dan wordt ze ook vaak stil.

Ik denk ook dat het met iets van auto ziekte te maken heeft... ik wordt zelf namelijk ook misselijk achterin een auto.
    Toch wil ik haar voorlopig wel nog in de maxi cosi vervoeren omdat dat op deze leeftijd veiliger is. Misschien wordt het minder als ze straks in een gewone stoel zit zodat ze naar voren kan kijken?!

6. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, bij mijn nichtje hebben ze dat ook ( is ook wagenziek, mijn dochter gelukkig niet), helpt erg goed, zo'n strip kun je bij Halfords gewoon kopen, is niet eens duur, geloof 5 euro ofzo. even onder aan de auto monteren en klaar.
    Je hebt er geloof ik ook bandjes van die je aan de arm kan doen, schijnt ook goed te helpen.

x

Deel Deze Pagina