Zou dit beginnende waterpokken kunnen zijn? Het zijn maar weinig vlekjes, maar maak mij zorgen aangezien ik zwanger ben en nog geen waterpokken heb gehad..
Ik vind het er niet uitzien als waterpokken... Meer als uitslag. Waar zit het? En is het alleen lokaal op deze ene plek?
Als het waterpokken zouden zijn worden ze al vrij snel groter en meer. Zijn het vlekjes of blaasjes met vocht? En is je dochter er verder ziek van? En inderdaad waar zitten ze? Waterpokken zitten op de romp, armen, benen, hoofd (zelfs op de behaarde hoofdhuid). Sterkte ermee. Hopenlijk valt het mee.
Bedankt! Jullie stellen mij wat gerust! Het zit in het luiergebied, niets op haar romp/hoofd/etc. maar goed, bij mijn man begin het ooit op zijn bil… Op dit moment is het echt een vlekje/bultje maar geen blaasje te zien. We gaan het in de gaten houden!
Geen idee, maar bij mijn derde begon het ook in het luiergebied. Dus laat je daardoor niet van de wijs brengen. Er is een vaccinatie die je binnen x tijd na contact kunt krijgen, dus misschien het zekere voor het onzekere nemen? Weet je zeker dat je geen waterpokken hebt gehad? Sommigen hebben het heel licht gehad. Ik hoop dat voor je.
Zag dat er in het begin ook zo uit? Het is niet erger geworden sinds vanmorgen in ieder geval. Ik zal vragen naar de vaccinatie, maar ik geloof dat ze die niet zomaar willen geven ivm mogelijke vroegtijdige weeen. Ik weet vrij zeker dat ik het niet heb gehad, ik kom oorspronkelijk van wat geïsoleerde gemeente en daar is geen uitbraak geweest in mijn jeugd.
Ik weet het niet meer precies. Heb geprobeerd een foto terug te zoeken, maar niet gevonden. Als het niet meer plekjes worden, is het hopelijk inderdaad geen waterpokken.
Aha @msm, toch gevonden. Zie foto. Dit was de binnenkant van zijn linkerbeen. Ziet er wel anders uit dan bij jou heb ik het idee.
bedankt! Ja, lijkt er hier wel iets anders uit te zien. Duimen dat het inderdaad geen waterpokken zijn.
Je kan je bloed laten testen of je antistoffen hebt. Mijn moeder wist het niet meer zeker, dus heb ik mijn bloed laten testen en ik had gewoon antistoffen. Mss fijn om sowieso te doen, mss hoef je je er helemaal niet druk om te maken.