Ik heb een vraag; mijn vier maanden oude dochter heeft voor Sint Fanfan het Hertje gehad! Ontzettend leuk, maar nu vraag ik mij af, kan je hem ook uitkoken? Kan dit nergens vinden en dacht misschien is hier iemand die dit wel weet! En zonde als hij gelijk kapot gaat! Alvast bedankt!
Ik kan ook niks vinden over dat merk maar als je zoekt op natuurlijk rubber staat dat je het gewoon kan uitkoken.
heb ook even gekeken en kan het ook niet vinden. er staat wel bij dat er een geurtje aan zit. dat zal eventueel wel verloren gaan bij uitkoken. als het ongeveer hetzelfde materiaal is als een speentje lijkt me wel dat het uitgekookt kan worden. misschien voor de zekerheid de fabrikant een mailtje sturen?
Het piepje zal wel kapot gaan denk ik. Ik heb ergens gelezen dat je sophie de giraf niet mag onderdompelen om deze reden.
Waarom zou je dit willen uitkoken? Gewoon huishoudelijk schoonmaken volstaat prima. Het is bpa vrij en zonder weekmakers. Ik heb nog nooit speelgoed uitgekookt.
Bedankt voor het meedenken! Fabrikant zegt ook met een vochtig doekje ipv uitkoken! Omdat de piep dan niet meer werkt inderdaad! Ik kook nog wel alles met enige regelmaat uit; meer uit gewoonte denk ik! Bedankt voor het meedenken erg fijn!
Ik heb Sophie de giraf flink onder de kraan afgewassen en dan werkt idd de piep niet meer. Oeps! Volgens mij doet hij het inmiddels weer. Ik zal hem dus een beetje met beleid schoonmaken als ik jou was