zo lastig...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missguit, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hoi meiden,

Ruim 3 weken geleden begon het al hoesten, flink verkouden.
    Die week daarop flinke koort 40 graden hele week ook niet lekker van geweest..nu deze week verkoudheid wordt minder, maar meneer klink nog steeds vol, hoest zn longen uit zn lijfje..vooral 'snachts..het lijkt wel of dat ie er in 'stikt'.:(
    Hij heeft geen verhoging meer..eet en drinkt opzich nog redelijk...maar hij is zo hangerig en gewoon niet de Senn die ik ken..
    Ik wil niet om elk pijntje naar de dokter..maar hoe lang mag zo iets duren?
    Ook achter op zn rug tussen zijn schouderbladen in, voel je soms dat het vol zit en soms ook weer niet..
    Zelf ben ik van plan om morgen wel even te overleggen..omdat je nu t weekend ook weer in gaat..:(

2. rijkie28

rijkie28 Actief lid

19 okt 2012
    130
    0
    0
    friesland
    gewoon je ha bellen . als je het niet vertrouwd.

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Even je HA laten luisteren naar z'n longetjes.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik ben na een weekend rommelen gegaan. Onze dochter was toen al een week verkouden en steeds verhoging enz. Ze pruttelde heel erg,longen zaten vol en doordst ze niet goed kan doorhoesten kreeg ze het er niet meer uit. Ha constateerdd luchtweginfectie. Heb ab gehad en het ging een weekje goed. Nj is ze weer gewoon verkkuden. Ellendige weer ook!
    Ik zou gewoon even bellen. Missch kun je aan decassistente vragen wat zij denkt. Missch kan je nog even afwachten en is het niet nodig. Beterschap!

Deel Deze Pagina