Het ziet er zoooo schattig uit! Mijn kleine meid tijgert de hele kamer door! En echt zoals ze ook in t leger onder lage dingen door tijgeren zeg maar hahah de armpjes en beentjes gaan allemaal om-en om Nu is t oppassen geblazen! Het konijn is nl superrrrinteressant en t oor is al een paar keer in haar mondje verdwenen... En ze komt natuurlijk over bij! Nu kom je er pas achter hoeveel onveilige/onhandige dingen je hebt op haar niveau! Plintjes die loszitten, een klok op een standaard, boxjes, snoertjes, een gitaar....allessss hahaha Nou dat wou ik even kwijt! ben echt trots als ik haar zo zie schuivelen!
Leuk joh! Wat kun je toch heerlijk trots zijn met elke mijlpaal die ze weer bereiken, he? Inderdaad goed uitkijken. Kleine kindertjes zijn net stofzuigers!
Lijkt mij ook zo leuk joh. Can is al hard aan het proberen om te kruipen, maar het lukt hem nog niet... en vaak word hij daar enorm gefrustreer van..
Nou idd t is echt oppassen geblazen hoor! Maar ze wordt er ook met dag behendiger in, echt leuk om te zien! Tis nu net zo'n schildpad die net uit t ei komt en heel hard naar de zee toe schuivelt hahah mooi gezicht! !
hier ook een jongedame waar niks meer veilig voor is, cd's dvd's, de krantenbak, planten, alles wil mevrouw inspecteren, heerlijk hoor, ja de rust is voorbij maar zal ooit wel weer terug komen toch. Ik vindt het geweldig hoor de ontwikkeling ook het "kletsen" is heerlijk om naar te luisteren, echt genieten! henriette