Dewi tijgert!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirwar, 29 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Het ziet er zoooo schattig uit! Mijn kleine meid tijgert de hele kamer door! En echt zoals ze ook in t leger onder lage dingen door tijgeren zeg maar hahah de armpjes en beentjes gaan allemaal om-en om :)

Nu is t oppassen geblazen! Het konijn is nl superrrrinteressant en t oor is al een paar keer in haar mondje verdwenen... :( En ze komt natuurlijk over bij! Nu kom je er pas achter hoeveel onveilige/onhandige dingen je hebt op haar niveau! Plintjes die loszitten, een klok op een standaard, boxjes, snoertjes, een gitaar....allessss hahaha

Nou dat wou ik even kwijt! ben echt trots als ik haar zo zie schuivelen! :D

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Leuk joh! Wat kun je toch heerlijk trots zijn met elke mijlpaal die ze weer bereiken, he?
    Inderdaad goed uitkijken. Kleine kindertjes zijn net stofzuigers! ;)

3. Anique

Anique Niet meer actief

Lijkt mij ook zo leuk joh. Can is al hard aan het proberen om te kruipen, maar het lukt hem nog niet... en vaak word hij daar enorm gefrustreer van.. :) :)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Leuk hè, alleen is het nu wel echt met je rust gedaan :) !

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wat leuk en wat gaat dat snel zeg.
    Geniet er van!

6. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Nou idd t is echt oppassen geblazen hoor! Maar ze wordt er ook met dag behendiger in, echt leuk om te zien! Tis nu net zo'n schildpad die net uit t ei komt en heel hard naar de zee toe schuivelt hahah mooi gezicht! !

7. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hier ook een jongedame waar niks meer veilig voor is, cd's dvd's, de krantenbak, planten, alles wil mevrouw inspecteren, heerlijk hoor, ja de rust is voorbij maar zal ooit wel weer terug komen toch.

Ik vindt het geweldig hoor de ontwikkeling ook het "kletsen" is heerlijk om naar te luisteren, echt genieten!

henriette

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Wat leuk zeg :D Het lijkt mij ook ontzettend leuk het straks te zien bij mijn zoontje.

Deel Deze Pagina