hallo, beetje laat begonnen met mijn zoektocht. (zaterdag jarig) maar we willen dit jaar voor het bezoek gewoon normaal gebak doen en dan voor de jarige job 1 heel mooi klein taartje voor 2 kaarsjes zodat hij die kan uit blazen na het zingen. maar ik vind alles wat je moet bestellen zo duur, aangezien hij er vast amper van zal eten. dus wie weet een supermarkt of gewone taarten/vlaaien zaak die wel een leuk klein (cars? of blauw/groen) taartje verkopen maar niet te duur? alvast bedankt! groetjes marieken
ik ken geen kleine taartjes maar ik heb vorig jaar de multi vlaai foto taart genomen. Gewoon een vlaai met eigen plaatje erop.
Ze hebben minislagroomtaartjes in de diepvries van de supermarkt. Doe je daar een figuurtje van cars op en 2 kaarsjes en klaar ben je
Beetje laat idd, maar ik had zo een klein taartje met marsepein voor je kunnen maken. Woon in de buurt....
oh jammer dat ik dat niet eerder wist mette, klinkt wel goed. heb uiteindelijk een super leuke taart bij de AH gehaald, klein taartje met een auto er op. meneertje vond hem geweldig maar wou er daarna geen hap van eten.. wel zonde dus.. maar leuk gezongen en kaarsje uitgeblazen. volgende jaar een soesje met een kaarsje hahaha bedankt voor het mee denken allemaal!