welke speen beginnen bij pepti?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door suze30, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    het duurt nog even,maar ik ben er toch al wel mee bezig..
    ik ga straks meteen beginnen met flesvoeding om verschillende redenen,maar mijn kindje gaat meteen pepti krijgen ivm dat zijn broer en zussen allemaal koemelkallergie hebben(gehad)

nou is mijn ervaring dat de pepti erg dun is en ik heb altijd met de spenen en flessen lopen zoeken en zoeken..uiteindelijk gaat het met behulp van nutriton wel redelijk omdat het dan wat dikker is,maar mag je dit meteen toevoegen en is dit wel verstandig meteen vanaf de geboorte???

weet iemand welke fles het kleinste gaatje heeft? ik dacht zelf de avent,maar ook die gaat erg hard met speen 1 en pepti, mss dat iemand me kan helpen??

alvast bedankt!

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Pepti moet in principe met een standaard speen en fles lukken hoor. Avent is inderdaad klein, en als je de dop er stevig opdraait, en je kind niet liggend maar halfrechtopzittend flest, dan heb je ook minder last van te snel lopen.

Nutriton mag in principe vanaf de geboorte, maar is natuurlijk wel een toevoeging waar sommige kinderen op reageren met dunne of dikke ontlasting of kramp. Ik zou eerst proberen of het zonder goed gaat.

3. Purk

Purk Niet meer actief

Hier hebben we bij de pepti difrax met s speen gedaan, was de kleinste en daardoor de enige die niet 'spoot' beetje nutriton erbij en klaar was kees ;)

4. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties, ik haal een difrax en avent in huis en dan kijk ik wel welke fles het fijnste gaat.

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Dr brown fles. Ik heb een dr brown en een difrax fles en de speen van de dr brown is kleiner.
    Je zou ook alleen de speen van dr brown kunnen pakken en die op de difrax fles. Ik heb nu ivm nutriton de 3 standenspeen van difrax op de dr brown zitten.

Deel Deze Pagina