voor mama's die een zoon hebben

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door croky, 2 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Ons kereltje is nu 10 mnd.
    Sinds een aantal weken heeft hij z'n piemeltje helemaal ontdekt...
    Zodra hij bloot is, wordt er aan het hele zaakje getrokken en niet zo zachtzinnig ook!
    Mijn man kan zich niet voorstellen dat het geen pijn doet, maar meneertje geeft vind het prachtig..!
    Het grappige is ook dat hij dan half stijf wordt, ik had geen idee dat dat bij zulke kleine jongetjes ook al zo werkt... hihi...
    Ik ga er van uit dat het een fase is en lach erom, maar ben benieuwd of jullie dit herkennen ;)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Helemaal! Mijn zoontje is 10,5 maand en vindt zijn zaakje ook geweldig (en het liefst op momenten dat hij onder de poep zit!)
    Ik heb het ook gezien bij mijn neefje. Het doet geen pijn, het is juist een lekker gevoel (daarom doen ze het). De vaten in het piemeltje van een kindje zijn precies hetzelfde als bij een volwassen vent en dus zwellen deze bij stimulatie. Dat gebeurt ook vaak voor het plassen even.

Niets leukers dan zo'n speeltje die je altijd bij je draagt.... (en dit principe wordt nooooooit meer anders! ;) )

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Hihi, ben benieuwd wat me te wachten staat!!
    Milan is pas 10 weken, dus duurt nog effe!

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Haha dat word wat :p
    Weet waar ik me op kan voorbereiden haha,,
    Liam is nog maar 3.5 maand haha maar tijd gaat snel ;)

Liefs

5. Anique

Anique Niet meer actief

Haha, ja Can is er ook helemaal weg van, en inderdaad hij trekt behoorlijk hard eraan, ook aan z'n balletjes enzo, en hard knijpen enzo. Echt iedere keer als ik zijn luier ga verschonen wil hij als de luier uit is eerst even de boel inspecteren, ik laat het maar gaan... het zal toch ooit een keer moeten gaan vervelen..??

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

klopt inderdaad, jongetjes maar ook meisjes krijgen rond die leeftijd interesse in hun geslachtsdeel, dit is een fase, gaat dus weer over tot de pubertijd zich aankondigd.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Helemaal herkenbaar! Milan is een grote fan van z'n piemeltje :)

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hihihi... jelle kan dat ook zo goed... Mijn man vroeg al of ik er een elastiekje van gemaakt had ipv een echt piemeltje... :D Als je ziet hoever dat ding uit kan rekken... lol!

9. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hiero ook een zoon jelle die er fan van is hihi

10. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    Hier nog eentje hoor :)!
    Zodra die luier afgaat, gaat meteen dat handje richting dat kleine garnaaltje. Inderdaad prettig als ie zich net ondergepoept heeft ;), handjes onder de poep, handjes in z'n mond (mama maar boos worden en bah roepen waarop hij vrolijk begint te lachen) en handjes weer aan z'n piemeltje.
    En dat 'ie stijf wordt, tja dat is de eerste keer even vreemd, maar dat went vanzelf.

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook vanaf die tijd.. Helemaal leuk om dan die luier weer eromheen te moeten vouwen..

Het is ook niet erg als ze er mee spelen, het helpt juist om de voorhuid los te maken, zodat die straks achter het eikeltje kan komen. Zoals volwassen mannen dat hebben. Als ouders moet je dat eigenlijk niet doen, omdat je tever kan gaan. Maar ze gaan zelf niet zover dat het pijn doet, dus eigenlijk is dat beter.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Hier ook hoor!

13. Bri

Bri Niet meer actief

Jep, hier ook een die z'n piemel ontdekt heeft. Echt hard trekken doet hij (nog) niet, maar hij vindt het wel leuk om 'm beet te pakken. Of dat ooit gaat vervelen weet ik niet; de meeste volwassen mannen hebben ook een flinke obsessie met dat lichaamsdeel :D.
    Baby's kunnen inderdaad ook een stijf piemeltje krijgen; is heel normaal (maar wel gek om te zien, als je dat niet wist van tevoren).

14. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    hahaha, ik zei het toevallig van de week tegen mn man...mijn zoon is bijna 13 maanden dus een late leerling;) maar die heeft het ook ondekt..hehehe...sta dr af en toe ook van te kijken hoever dat uit kan rekken...en t gaat er ook niet zachtjes aan toen...mn man keek van de week en die zat meteen van oei....jongen dat doe je over een tijdje ook niet meer....

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier ook 1 die dat doet
    wist niet waar ik moest kijken de eerste x haha...

16. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Die van mij deed het al met 7 maanden; vroeg erbij dus! Eraan zitten en giebelen erbij... Dat wordt later wat...;)!

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hahahaha, ik had hier eigenlijk helemaal niet zo bij stil gestaan.. maar er staat me dus nog wat te wachten :D

18. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Haha, wat grappig. Mijn zoontje is bijna een jaar maar heeft nog nooit aan zijn piemeltje gezeten. Wel heb ik het een aantal keer half stijf meegemaakt. Erg grappig.

19. Nijnka

Nijnka Actief lid

14 jul 2008
    194
    0
    16
    Interieurvormgever / keukenontwerper
    Vittinge, Zweden
    Grappig, mijn zoontje is nog maar 4 maanden maar ben wel eens benieuwd voor binnen een aantal maanden :)
    Ik wist ook niet dat babytjes al stijve piemeltjes konden krijgen, hier ook recentelijk ontdekt, wel vreemd om te zien :)

20. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hahaha geweldig, die van mij is nu iets meer dan 3 maand. Ben benieuwd wanneer hij het gaat ontdekken. Hij is nu met handen en voeten bezig. Dat vind ik al zo grappig.

Deel Deze Pagina