Reflux, wie wil even meekijken?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Loesie1982, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Nee, heb haar daar nog niet over gesproken.
    Moet vandaag toch bellen over inbakeren enz, dus zal het eens
    vragen...

Ik moet zeggen dat we merken dat hij 's morgens gewoon nog erg moe is en dan wel weer even in slaapt valt.
    s middags slaapt hij 1 uur ofzo en dan is het feest...
    Dan komt dus alles omhoog...

En dan is hij na de fles van 18.30/19.00 zo moe dat hij als een blok in slaap valt...

Slaapt Elize overdag goed?!? Dan kan het natuurlijk zijn dat ze 's avonds daarom wat meer wakker is!

Ga weer aan het werk, haha...kids hebben nu pauze, dus ik ga even wat dingen invoeren!

SMAK

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oe...rustig hier!

Het lijkt hier iets beter te gaan met Siem. Oppassen was goed verlopen. Wel wat huilbuitjes, maar dat heeft ie thuis ook.
    Flessen had hij zo goed als leeggedronken, dus dat is wel fijn.

Gister om 23.30 laatste voeding, vanmorgen om 5.30 werd hij wakker...en dan lekker mopperend (niet huilend) en als je dan boven z'n bedje gaat hangen krijg je toch een geweldige glimlach.......zoooooooooooooooooooooooooo lief!

Heb vandaag tegen 12.00 gebeld naar schoonmams en het ging nog steeds heel goed!

Ik word vanmiddag terug gebeld door huisarts ivm ophogen Zantac. Assistente was er ook van overtuigd dat het hoger moest zijn, omdat hij rond de 1,5kg was aangekomen!

Dan werkt het hopelijk nog beter!

Hoe is het met de andere kindjes?! Alweer nieuwe ontwikkelingen!?

SMAK

3. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Gelukkig dat t wat beter gaat met siem! Hier lijkt de losec ook aan te slaan en hij is een stuk minder aan het huilen, schreeuwen, gelukkig! Alleen slaapt nog erg weinig overdag en normaal slaapt hij de nacht heel goed maar afgelopen nacht was drama, hij kwam gewoon elk kwartier huilen pfff niet meer gewend die nachten! Haha ook ga ik de motillium afbouwen stoppen iom de ka.heb g idee day dat weinig deed, dus ben benieuwd... Gister ook weer naar de osteopaat geweedt, dus misschien daarom zo onrustig vanacht?

4. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ben ik 'blij' dit allemaal te lezen!!

Ons Tychotje was echt een enorm moeilijk babytje. Krampen, wenen, schreeuwen, onrustig, wakker worden als hij net sliep, ... we werden er helemaal crazy van. Alle mogelijke voedingen geprobeerd maar niets dat hielp tot.... we bij soya aankwamen. De laatste hoop en als bij wonder verbeterde hij enorm snel. De huilbuien overdag verdwenen, werd niet constant meer wakker in zijn slaap, ...

Maar toch, Tycho had elke avond een echt schreeuwuurtje. We dachten dat hij gewoon moe was maar toen uiteindelijk toch naar de HA gegaan en alles uitgelegd. We wisten dat hij verborgen reflux had maar hadden daarvoor omeprazole en motilium gekregen. Toch bleven de klachten aanhouden! Nu krijgt hij Zantac 3x 3ml per dag voor zijn fles en 3x 3ml per dag Gaviscon na zijn fles. Maar met de Gaviscon mag ik nu stoppen tenzij ik merk dat hij terug onrustig wordt. Dan mag ik hem gewoon 3ml geven.

We hebben allesinds een heel lief en rustig jongetje sinds zijn soya pap en medicatie. Zaaaaalig gewoon.

Alleen is het hier nog steeds een probleem 's nachts. Hij valt na zijn vroege avondfles (18-19u) in slaap en wordt niet meer wakker voor zijn late fles. Als we hem wakker maken komt hij gewoon 4u later weer voor zijn fles. Als we hem laten slapen slaapt hij tot een u of 1/3 maar begint dan terug aan zijn 4u ritme... Wat maakt dat mijn nachten onderbroken zijn als hij te vroeg slaapt. Maar hem wakker houden gaat ook niet!!!
    Ik start 1 februari als onthaalmama en heb mijn eerste kindjes om 6u al... dat belooft met zo'n nachtrust. Iemand die me kan helpen?

Groetjes

Deel Deze Pagina