Wie kan mij vertellen waar ze stoere baby mutsjes verkopen? Een beetje in de stijl van billy & lilly, iig van zacht materiaal en die goed blijft zitten! En niet te duur...
Ik heb bij de H&M een setje van 2 mutsjes gehaald. Echt super stoer! De een is zwart met witte streepjes, de ander met 1 love dad.. Vooral die zwarte staat super stoer! Lekker dunne stof, dus niet TE warm (niet psee een buitenmust dus, mijn mannetje heeft hem wel buiten op, maar dus een capuchon erover)
Thx klijntjuh, hihi heb ze ook! Ik zoek nu een iets groter maatje 62/68 ongeveer en die jij bedoelt vind ik net weer wat te koud voor buiten...
Ik heb een blauwe met zijn naam erop gekregen en het is echt stoer!! Persoonlijke bedrukte kinderkleding met naam | Babykleding als kraamkado! - simply colors
Sandranuijs, die vindt ik ook nog wel leuk zonder bedrukking hihi! Ze gaan alleen wel maar tot maat 62, weet je of ze klein, groot of normaal vallen?
Hey, wij hebben dit mutsje. Ik vind het persoonlijk superstoer! Wat ik er ook goed aan vind, is dat het steeds over de oortjes zit en in fleece is dus lekker warm is. Je kan het met knippertjes vastmaken onder de kind dus het blijft goed zitten. Het is van het merk Kik Kid.