Ik heb al vaker een forum geschreven en een beetje verteld over mijn twee kindjes. Ik ben bevallen van een tweeling met 25 weken en 5 dagen ze wogen allebei ruim 800 gram en waren super klein. Nu eindelijk na ong 3 half maand misschien iets langer zijn ze eindelijk thuis mijn geluk kan niet op het voeltt zo geweldig ik voel me nu eindelijk pas een moedertje. De langste weg was toch dat alles goed ging ze waren van de monitor af en dan moest het drinken ook nog goed gaan en bij ieder flesje dat leeg is ben je zoooo blij. Die weg duurde het langste en vond ik heel zwaar en emotioneel. Jullie koppels die nu in die situatie zitten hou vol heb geduld al het zowegen is HET WAARD... ik voel me nu compleeet Ik heb nu helemaal geen tijd meer gehad om een forumpje te schrijven maar ik deel hiermee dat mijn KINDJES EINDELIJK THUIS ZZIJN
gefeliciteerd meis, wat heerlijk dat je je kindjes nu lekker thuis bij je hebt. daar waar ze horen geniet van ze! groetjes diana
Gefeliciteerd! Genieten zal je zeker wel doen Hoeveel wegen je kindjes nu?en gaat het goed thuis? Liefs bizzy