Reflux??????

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Nance83, May 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nance83

Nance83 Actief lid

Apr 10, 2008
    190
    0
    0
    ik heb net de andere topic gelezen over symptomen van verborgen reflux, en wil nu toch graag zelf een topic hierover starten.

Lorena heeft heel veel last van darmkrampjes gehad ik ben dan overgestapt naar omneo mede ook door het spugen van haar, krampjes en spugen ik ben naar huisarts geweest toen en moest een ander flesje gebruikne geen succes dus toch weer de avent fles gebruikt.
    ook op cb heb ik aangegeven dat ze nog steed spuugt, moest nutriton gebruiken maar doordat ik weet dat verstoppend werkt gebruik ik het niet, (ben blij als ze kan poepen)
    voor haar krampjes werk t goed en ze kan ook weer poepen gelukkig.
    Nu de laatste 2 weken is ze aan t klooien met haar fles, toen ze net geboren was kon ze geen genoeg krijgen en dachten we en op het ziekenhuis dat ze een hongerige baby was, dit is vrij vlot overgegaan.
    Nu de laatste weken laat ze iedere keer wat over van een fles ze drinkt van de 6a7 flessen 2 volledige flessen van 120+4 schepjes leeg de rest laat ze staan. soms 20 cc maar soms ook 50 of 60 cc wat ze laat staan, ze wilt dan echt niet geef ik het er toch dan spuugt ze het in een boog weer eruit.
    of ze wilt niet meer houd haar mond dicht en dan naar een aantal min drinkt ze weer.

ik zal opnoemen waar ze last van heeft, ik heb er eerst niet zo heel goed bij stil gestaan omdat ze op het cb zeiden dat bij baby's vaak de maagpoort nog moet sluiten en daardoor wel eens kan spugen. en lorena niet heel veel huilt vindt ik, nu ik er meer over gelezen heb lijkt het er toch wel op dat ze reflux heeft of verborgen reflux.

hier zijn haar symptomen:

veel kreunen, (met name in haar slaap)maar ook overdag ze wiebelt dan ook van links naar rechts en overstrekt zich dan. met handen en voeten, trekt haar benen dan op.