Hoi Mijn zoontje is morgen 10weken en ik heb eigenlijk nooit een regeldag opgemerkt. Vandaag lijkt ie wel de hele dag willen drinken, hij drinkt dan niet altijd stevig en tut lang na. Ook is hij erg hangerig en wilde niet in zn bedje slapen, alleen bij mij op schoot en tegen mn borst.. Zou het wel een regeldag zijn? Zaterdag had ik ineens weer (pijnlijke) stuwing en sinds gister voelen mn borsten juist weer heel leeg.
Hier wil mijn zoontje ook altijd veel bij mij zijn tijdens een regelperiode. Lekker bij mama hangen en af en toe een slokje.
ja zo heb ik de regeldagen wel ervaren...huilerig en hangerig...maarja dit was ook bij zn 8weken sprongetje...duurde 3 dgn ofzo en ineens kon ie van alles... ik geef er gewoon aan toe...en ik merkte het ook aan dat mn borsten weer snel goed vol waren...dus dat het ff opgekrikt was!
Thnx voor jullie reacties! Gelukkig was het na mn berichtje schrijven weer voorbij. Hij heeft heerlijk doorgeslapen (zoals normaal) van 21 tot 01.30 en toen pas weer om 05.30uur. Vandaag lijkt het weer 'back to normal', pfjiewww.. Mn borsten voelen ook weer voller, dus zal dan toch wel zo geweest zijn. groetjes!