Hallo. Mijn zoontje heeft reflux en heeft hier nu gelukkig medicijnen voor. Slaapt sinds de medicijnen s'nachts goed door, hij is nu 3 maanden en slaapt s'nachts van 22;00 tot 7;00 Erg fijn wand dat was zonder de medicijnen wel anders. Maar nu het probleem: hij slaapt overdag niet, constant wakker en wil niet alleen in de box liggen of in zijn bedje, is erg beweeglijk met zijn armpjes en huilt of laat ik het zo zeggen KRIJST als ik hem niet in de draagzak heb of in de wandelwagen, ik kan zo nooit dingen in huis doen, hij wil constant aandacht, en of het nou door de reflux komt weet ik niet, wand als ik hem vast heb is het goed? Maar een kind moet overdag toch slapen? Iemand ervaring hiermee? Of iemand ervaring met een osteopaat?
Hoi mini, hoe oud is jou zoontje? Ik heb precies hetzelfde. Slapen in bedje lukt overdag vrijwel nooit. In de wandelwagen slaapt hij zelfs niet. Hij slaapt overdag eigenlijk alleen in op schoot of in de draagdoek. Hij is bijna 8 weken oud en slaapt alles bij elkaar zo een 13 uurtjes per dag. Ik heb daar ook een topic over bij baby en peuter.
Wat fijn dat de medicijnen werken! Overweeg een puckababy aan te schaffen. Die van mij heeft ook reflux gehad, sliep nauwelijks of met medicijnen omdat hij zichzelf steeds wakker sloeg met z'n handjes. Wij zijn de puckababy mini gaan gebruiken en nooit meer slaapproblemen gehad. Met afbouwen zijn we naar de puckabag overgestapt. Een ideale 4 seizoenen slaapzak. Ik ben echt fan en heeft ons een hoop nachtrust opgeleverd!
Mijn dochter heeft ook reflux, maar helaas nog geen medicijnen. Maar wat hier overdag heel goed helpt is inbakeren. Ik heb het consultatiebureau gebeld en de wijkverpleegkundige is hier geweest om het me te leren. Ik kon ook van hen de inbakerdoeken lenen, dus ideaal om te proberen hoe je baby hier op reageert. Hier heeft het echt wonderen gedaan, ze sliep als een blok! Terwijl ze daarvoor zichzelf wakker hield door die maaiende armpjes. Dan was ze op een gegeven moment echt heel erg overstuur. Dat was met het inbakeren meteen over.