Help! hij drinkt niets meer... :(

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by raldaellen, Dec 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Hoi!

Mijn zoontje is nu 8 maand, ik ben begonnen met afbouwen van de bv, omdat hij heel erg slecht slaapt. ik geef hem nu of ik wil hem geven...: smorgens bv, smiddags flesvoeding, savonds bv. en snachts eventueel weer een fles, het ging een dag goed.....echter wil hij nu helemaal niets mee! geen borst en geen fles....het lijkt wel of hij genoeg heeft aan de boterham en de diksap, als ik al aankom met de fles begint hij al te krijsen. we hebben het al als pap geprobeert hij krijgt de melk in de aventfles. we hebben de vaculess geprobeert en de medelacalma speen geprobeert, zelfs de melk in een bekertje gegeven. niets wil hij

komt hij s'nachts een keer dan drinkt hij als de beste zijn flesje drie kwart leeg.

Wat moet ik doen??!!

Hopelijk kunnen jullie helpen!

2. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Hallo,

Ben ondertussen geholpen hoor! Heb 31 december het consutatiebureau gebeld, en het advies gekregen, niet eerder weer wat geven dan dat hij de fles pakt, en wonder boven wonder hij drinkt de fles! in ieder geval bedankt!

De beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Groetjes,
    Ellen

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

fijn dat hij weer drinkt, wat een stress moet dat gegeven hebben zeg. Succes en bij meer vragen horen we het graag weer.

Mirjam

Share This Page