Waterpokken dreumes en hoge koorts

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mama079, Jun 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,065
    30
    48
    Hallo,

Wie heeft ook een kindje wat waterpokken heeft gehad met hoge koorts? Mijn zoontje van 22 maanden heeft sinds woensdag waterpokken en sinds donderdag met koorts. Met de dag stijgt de koorts en net was het 40.2. zo hoog heeft hij nog niet eerder gehad. Heb gisteren met de HAP gebeld en vandaag moest de koorts over zijn anders moest ik komen. Met waterpokken schijn je na 2 dagen koorts gezien te moeten worden ivm mogelijke infectie. Vandaag geweest en ze dacht dat hij hoge koorts had door de enorme hoeveelheid waterpokken. Ik maak me toch nog steeds zorgen. Hij is wel alert, voor zover je dat bent met zulke koorts, maar hoop toch dat de koorts morgen wat zakt.

Wie herkent dit en hoe lang duurde bij jullie kindje de koorts?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja mijn jongste zoontje (was destijds 4 maanden) heeft heel erg de waterpokken gehad met hoge koorts. Uiteindelijk had hij een luchtweginfectie erbij te pakken.

3. Ismene

Ismene Actief lid

Apr 17, 2013
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht 2 dagen maar niet hoger dan 39,5. We zijn wel naar de huisarts geweest, maar dat kwam omdat hij er een ontstoken oog bij had. We kregen daar meteen een zalf voor de jeuk mee en dat was hard nodig, want toen de koorts zakte kwamen er overal waterpokken... Dat zou ik maar vast in huis halen als hij het erg te pakken heeft.

4. mama079

mama079 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,065
    30
    48
    De waterpokken had hij al en hij had ze van zijn broer gekregen. Ik zat er dus al op te wachten en had alles in huis ;). Tit en met zondag fikse koorts gehad en nu is hrt weg. De pokken zijn aan het indrogen

5. Ismene

Ismene Actief lid

Apr 17, 2013
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat de koorts weg is. Beterschap voor hem!

Share This Page