Hoi allemaal, onze dochter is 20 maanden en zodra het weer/temperatuur boven de 15 graden uit gaat komen willen wij beginnen met de zindelijkheidstraining, omdat ze dan geen romper meer aanhoeft ivm blote rug etc. Wij zweren bij de Pampers baby Dry luiers, vele andere merken geprobeerd, maar dat zijn of van die dikke proppen tussen de benen of onze dochter heeft binnen een dag luieruitslag. Maar nu lees ik overal dat de Pampers easy up ook van die dikke proppen veroorzaken tussen de benen en dat ze snel scheuren. Oftewel een hele andere kwaliteit dan de gewone luiers. Dus mijn vraag is welke broekjes jullie gebruiken/gebruikt hebben en erg goed zijn bevallen. tnxs
waarom dan pas gaan oefenen? je kunt voor nu toch ook een gewone onderbroek en hemt kopen? heeft ze er al wel interesse in?
Ik gebruik die van de kruidvat. Maar ik gebruik ze maar een korte periode. Vanaf het moment dat ze echt interesse kreeg in de wc en er ook een paar plasjes op had gedaan, ging de luier uit. En die is eigenlijk ook niet weer aan geweest overdag. Ze is nu sinds 3 weken overdag zinnelijk. Alleen s'nachts nog niet helemaal, dus alleen dan draagt ze een broekje. De ene keer is de luier droog s'ochtends, de andere keer heeft ze wel wat geplast.
Het is binnen toch gewoon 21 graden? Mijn dochtertje is ook 20 maanden en plast regelmatig op de wc of potje. Ze draagt gewoon een romper en luier. Heb ook luierbroekjes, werkt met een romper even goed, knoopjes los en huppa. Ik heb nu die van pampers maar wil ook nog de kruidvat uitproberen.
tegen de tijd dat ik broek of maillot/rok uit het en dan ook nog de romper... en het is hier in huis rond de 19 graden zeker geen 21 graden!! Als ik dat zou doen, kon ze idd wel de hele dag in haar nakie lopen! Maar Consider, gebruikte jij ook de gewone kruidvat luiers? ze heeft wel interesse in het potje, maar die staat vooralsnog boven in de badkamer, maar daar gaat ze nog wel eens opzitten en zegt ze psss, alsof ze een plas maakt. Bij mijn ouders thuis heeft ze al op het potje geplast en gepoept.
dan zou ik voor een luierbroekje met pyama broekje ofzo gaan... iets wat handig uit te trekken is zonder knopen en ritsen... en vast beginnen met 3 x per dag op t potje, s morgens als ze wakker word, tussen de middag en s avonds voor het slapen... ook al komt er niks, gewoon proberen en laten wennen
Wij gebruikten eerst altijd de pa pers, maar nu de kruidvat broekjes (en luiers) ze zijn idd wel dikker dan de luiers, maar ze hebben er geen last van. Bij de oudste scheuren ze wel eens als de luier te zwaar wordt.
Pampers luierbroekjes bevielen hier prima, alleen gebruikt voor het middagslaapje en voor (langere) autoritten. Bij de zindelijkheidstraining al snel (thuis) de luier helemaal uit. Wel was ze toen ongeveer 2 jaar en 5 maanden.
Hier broekjes van het kruidvat. Maar hij gebruikt ze niet meer. Als we weg gaan ook gewoon luier uit en setje kleren mee. Thuis heeft hij 1 dag in zijn onderbroek gelopen. En de dagen erna een joggingbroek. Niet mooi maar wel handig. Nu kan hij prima wanten tot ik de broek los heb. Hij is net twee en vier weken zindelijk
Hier ook kruidvat broekjes, bevallen prima, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik de Pampers easy up nooit heb geprobeerd.