gevallen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by marietje, Jul 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marietje

marietje Bekend lid

Jan 24, 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi!

Twee weken geleden is mn zoontje van de bank gevallen, met zn hoofd op de rand van de salontafel.... dikke snee in zn achterhoofd. naar de huisarts geweest en die heeft het gelijmd. het was net mooi aan het genezen en nu is hij vanavond van de speelgoedkist gevallen. hij stond er op naar buiten te kijken. hij viel tussen de kist en de muur en natuurlijk met zn hoofd (waar nou net die plek zit...) tegen de muur. met als gevolg dat de korst er af geschuurd is. het bloedde heel kort maar wel flink.... Ik schrok me weer dood en stond te trillen op mn benen...:(

ben nu niet met hem naar de huisarts geweest omdat het bloedden snel stopte. denken jullie dat ik hem wel weer om de twee uur wakker moet maken? moest de vorige keer wel

2. Saren

Saren Actief lid

Jun 7, 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    In zo'n situatie bel ik altijd de huisartsenpost voor advies.

3. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Even de hap bellen voor advies kan geen kwaad.
    Maar trillend op je benen als hij valt??
    Hoe zit je dan in de speeltuin als hij zelf op de glijbaan of de wipkip op klimt?

4. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Serieus? Ik denk dat elke normale moeder schrikt als haar kindje onder het bloed zit na een val.

On topic: als het een flinke snee was zou ik even lang huisarts gaan, misschien moet het opnieuw geplakt (ook ivm littekenvorming, als het op een zichtbare plek is).

5. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

Oct 15, 2013
    1,712
    188
    63
    +1!

Lijkt me vrij gezonde reactie hoor, trillend op je benen als je kind valt en bloedt als een malle.... Ik zou het iig ook hebben!

6. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Jij kijkt ernaar en lacht erbij zeker.. Is volgens mij een vrij normale reactie hoor, helemaal als je kind al een wond heeft op zijn achterhoofd!

Hoe is het afgelopen, TS?

7. marietje

marietje Bekend lid

Jan 24, 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is goed gegaan gelukkig! Heb hem s nachts nog een keer wakker gemaakt. niks aan de hand. nu zit er weer een dikke korst op. Hopelijk blijft deze zitten...

:( Nou sorry hoor... het ging niet om het vallen zelf, wel om de stroom bloed die uit dat kleine koppie kwam...dus ja, daar schrok ik van en daardoor stond ik te trillen op mijn benen.....;)

Share This Page