Reflux?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door lisa27, 14 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Hoi allemaal

Ons meisje is nu ruim 3 weken oud. Op zich gaat het prima met haar maar het slapen in haar bedje ( co sleeper) is een probleem. Zodra ik haar erin leg valt ze vrij makkelijk in slaap en is ze ontspannen, maar na een paar minuten begint ze veel slik geluiden te maken, te stinnen en te persen. Vrij snel daarna geeft ze wat over wat slijmerig is met melk en enorm naar maagzuur ruikt. Ze wordt dan enorm overstuur dus pak ik haar uit bed en dan gaat het snel weer goed en kan ik haar terug leggen. Dan begint het hele riedeltje opnieuw waardoor ze dus bijna de hele nacht wakker is tenzij ze op onze borst slaapt of op haar buik in haar bed. Maar ja op onze borst is niet handig want wij vallen in slaap en zij glijdt er dan af en daarnaast wil ik niet dat ze alleen maar op schoot kan slapen. En op de buik in haar bedje is natuurlijk niet veilig. Is er iemand die dit herkent?

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.173
    113
    Zeker.. J had verborgen reflux. Nadat we begonnen waren met jbpm ging het al een stuk beter. Bed flink omhoog aan het hoofdeind, lang omhooghouden na voedingen, draagzak alles toegepast. We hebben hem wel een tijd overdag op zn buik in de box laten slapen.

Deel Deze Pagina