torticollis

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mrdam, 1 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011
    141
    0
    0
    Hoi meiden
    Mijn meiske is nu bijna 7maandjes oud en heeft torticollis aan dr nekje helaas gekomen door de traumatische bevalling met de vacuumpomp, ik zoek via hier meiden die ook kindjes hebben met deze aandoening.
    Laatste weken ging het heel goed nu de laatste 2dagen weer wat minder waardoor dr hoofdje weer erg scheef staat. We hebben regelmatig fysiotherapie en gaan naar de cranio secraal wat dr ook erg goed doet.
    Graag zou ik ervaringen delen met meiden die hier ook meebekend zijn, verder ist wel een ontzettende blije baby waar we zo ontzettend van genieten elke dag .
    Groetjes mrdam

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Volgens mij heb je de vraag niet op de juist plek gesteld, ik denk dat je misschien beter even kunt kijken bij 'na de geboorte' :).

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'baby en dreumes'

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik heb een broer met torticollis spasmodica, is het deze vorm die jij bedoelt?

5. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011
    141
    0
    0
    #5 mrdam, 2 jun 2013
    Laatst bewerkt: 2 jun 2013
    Nee ze heeft alleen last van een scheef hoofdje/nekje is een spierscheuring in dr nek geweest, maar heeft geen spasmes erdoor of pijn gelukkig.
    Congenitale torticollis.

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Okee, mijn broer heeft ook een scheef staand hoofd. Heeft verder ook geen spasmes. Hij krijgt met perioden botuline in zijn spieren gespoten wat die spieren verlamd in feite.

Succes in de zoektocht naar info!

Deel Deze Pagina