Beste rrefluxkindjes mama's, Mn dochter is nu een paar maandjes van de medicatie af. Ze spuugt nog wel maar dat is niet eens meer elke dag.. Echter wil ze nu met het warme weer behoorlijk veel drinken..wat elke keer weer in spugen eindigd. Ze vraagt zelf echt om drinken....drinken weigeren met dit weer voelt gewoon niet goed. Ze heeft toen de reflux zo erg was het tot bloedens aan toe gehad. Ze eet de laatste tijd ook erg slecht...twijfel nu een beetje of ze toch wel weer echt pijn heeft (ze is wel vrolijk) of dat ze gewoon te gulzig is met drinken en net als ik gewoon niet zo'n trek heeft met dit warme weer. ik zit toch te denken om maar weer een afspraak te maken met de kinderarts...ze at altijd heel erg goed mee...nu lijkt ze niets meer te lusten. Behalve dan drinken. (slechte eten speelt al langer dan het warme weer). Echter hoor je ook veel moeders over de niet willen eten fase...maar die lijkt bij iedereen veel korter te duren... pff twijfels twijfels twijfels... Ik ga in ieder geval donderdag even naar cb om te wegen en meten.