Baby slaapt ineens heel veel... Warmte?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lichtroze, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn baby slaapt vandaag bijna de hele dag. Normaal doet ze alleen hazeslaapjes en duurt het uren voordat ze slaapt (krijsen, dus wiegen, speentje etc.). Nu slaapt ze meteen en als ze wakker is, hangt ze een beetje suf tegen me aan. Ook is ze erg stil, terwijl ze normaal de hele tijd brabbelt en gilletjes maakt. En door het vele slapen drinkt ze een stuk minder dan normaal (ik geef bv).

Kan dit door de warmte zijn? Moet ik haar wakker maken om toch te laten drinken ivm de warmte of gewoon laten slapen omdat ze het waarschijnlijk nodig heeft? Maak me een beetje zorgen.

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Heeft ze wel genoeg plasluiers?
    Heb je haar getemperatuurd?

Meid, als je twijfelt of je zorgen maakt: gewoon even de HAP bellen. Met kleine baby's moet je geen risico nemen...

3. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde haar net wakker maken, maar ze ligt echt in een hele diepe slaap. Als ik haar dan wakker maak, blijft ze heel moe totdat ze weer slaapt. Dus ik wacht even totdat er weer wat beweging in komt, en dan ga ik temperaturen. Toch maar even in de gaten houden inderdaad.

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Jij kent jouw kindje het beste en als je het niet vertrouwt, dan waag je er toch een telefoontje aan? Ik vind suffigheid wel een beetje reden tot zorg, vooral als de baby het tot voor kort totaal niet had. Even goed de plasluiers en temperatuur in de gaten houden!

5. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Inderdaad even goed in de gaten houden. Zoonlief slaapt hier juist veel minder vanwege de warmte.

6. Michelle123

Michelle123 Actief lid

31 mei 2014
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft ze niet net toevallig een inenting gehad?

7. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ons mannetje is precies even oud als jou kleintje zie ik ;)

maar hier heeft hij vandaag ook meerdere lange slaapjes gehad en lag hij ook al snel weer te slapen.
    Ik heb hem vanavond getempt en hij bleek wel wat verhoging te hebben,zou haar voor de zekerheid even tempen, maar het kan ook zijn dat ze vermoeid is door de warmte.

8. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier slaapt ze ook langer dan normaal. Ze heeft er echt last van, ook wat vlekjes en uitslag. Verder wel vrolijk en helder. Suf klinkt in mijn oren niet goed, dan zou ik de hap bellen. Jengelen en moeheid, tja dat kan.

Deel Deze Pagina