Net een kassabon ingestuurd voor 1 min gratis winkelen. En ik zou het eigenlijk niet weten waar ik heel zal rennen als ik zou winnen. Lijkt mij wel gaaf! Ik denk nu ik een kind heb naar de luiers enzo al is het maar om weg te geven. Mijn vriend zou denk ik willen dat ik naar het bier zal gaan. Verzorgingsproducten lijkt mij ook wel een goede. Wat zal jij doen? Ik bedoel in de supermarkt btw.
Ik denk vooral wasmiddel, vaatwastabletten. Bier..is er niet vaak een regel dat, alcohol net als babyvoeding verboden is? Zou het wel graag willen winnen hoor! Goed de winkel uit je hoofd leren, waar ligt wat..
De wijn en het bier! En erna naar de vaatwastabletten, wasmiddel en wasverzachter. Als er nog tijd over is door naar de verse vis afdeling en erna eventueel de gebak afdeling.
Hahah niet de eerste keer dat ik er over denk. Nu onze uk uit de luiers is hoeft dat niet meer. Ik zou richting de keukenspullen gaan, en vervolgens denk ik langs de chocolade hmmmmmmm Lekker stukje kaas is ook lekker, toch maar eens verder over nadenken. Wel laten weten als je wint!
Alles waar geen houdbaarheidsdatum op zit, te beginnen met wasmiddel, vaatwastabletten, shampoo, douchegel etc. Bij tijd over naar wijn en bier, dan naar pasta, rijst e.d.
Ik zou denk ik gaan voor verzorgingsproducten, vlees en wasmiddelen. Mocht er tijd over zijn langs de frisdrank, wijn en bier en langs de snacks voor een feestje
Ik heb wel eens gehad dat ons filiaal dit moest weggeven. Wij als personeel stonden verspreid in de gangpaden en gooide van alles in de kar, rennend Wasmiddel vlees groente luiers drinken, alles. Wel leuk want de waarde lag beide keren (heb het 2x mee gemaakt) rond de paar honderd euro, geloof iets van 300+
De supermarkt zou ik lekker aan mijn man overlaten, die vermaakt zich ee maar mee. Maar wat zou ik graag zo'n minuut willen hebben in de Douglas. Binnen 1 minuut alle schappen leeg..
Ik dacht eerst aan babyvoeding. Houdbaar en prijzig, maar daar kan je niet zo goed mee smijten. Conserven en kruiden idem. Ik zou denk ik het volledige chocolade/snoep rek in het karretje gooien Wijn kan ook wel prijzig zijn, maar dat duurt langer om het karretje te vullen. Of ik zou hem vullen met koffiepads en gusto cups.
Shampoo, toiletpapier, keukenpapier, wasmiddel, vaatwastabletten en als er tijd over is heel veel pakken koffie.
wasmiddel, vaatwastabletten, shampoo en andere verzorgingsproducten. En dan richting de melk en andere houdbaarheidsproducten