Gestopt

Discussion in 'Borstvoeding' started by Juni, Jun 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juni

Juni Fanatiek lid

Jan 11, 2007
    1,562
    140
    63
    Hallo,

Ik wou hier gewoon even melden dat ik dan toch eindelijk gestopt ben met borstvoeding, nadat ons dochtertje er 17 maanden van genoten heeft. De reden is: ik ben weer zwanger en erg misselijk en moe en het werd allemaal te zwaar. Ik miste het eerst wel heel erg, en Hazel ook. Maar nu heb ik 's avonds andere manieren om nog even dicht bij haar te zijn: een flesje geven en zingen voor haar.
    Ik hoop dat ze niet te jaloers zal zijn als er een broertje of zusje komt die dan wel weer borstvoeding mag.

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    17 maanden, wat goed! Daar mag je best trots op zijn!

3. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje meid ben trots op jezelf!!!! wat goed dat je het zolang hebt volgehouden..

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    17 maanden echt super meid! Fijn dat jullie er zo lang van hebben kunnen en mogen genieten!

En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat je met dit volgende wonder weer net zo lang van de borstvoeding mag genieten!

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Goed gedaan hoor!! Echt een superstart voor je kind!

We kennen elkaar natuurlijk van een ander forum en hier natuurlijk hetzelfde verhaal (17 maanden gevoed en gestopt wegens ongemakken van nieuwe zwangerschap). Ik ben ook benieuwd of Hazel het zich zal herinneren straks. Gisteren zag ik dat zoon weer wilde aanhappen tijdens het douchen nu precies 3 maanden na het stoppen. Ik schat hier de kansen ook groot dat broerlief er weer om zal gaan vragen straks.

6. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    jeetje.. knap hoor.. ik doe je niet na.. ik weet echt niet hoe lang ik het zal volhouden.. maar ga mijn best proberen zo lang mogelijk..!!
    gefeliciteerd in iedergeval... dat je gestopt ben betekend niet dat wat je hebt bereikt minder belangrijk word..
    en gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap..

Share This Page